ثبت ۱۱۹۴۵۱ رأی توسط ۲۵۱۲ داور در مرحله اول داوری؛

اغاز به کار شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹
برندگان سیزدهمین جشنواره وب و موبایل

شواری داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز (۲۸ دی ۹۹) به مدت ۲ روز به صورت آنلاین به بررسی و انتخاب کاندیدا سایت‌ها و اپلیکشن‌های شرکت کننده در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایارن می پردازد. شورای داوری هر سال پس از پایان مرحله اول داوری، در هر گروه از میان سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بیشترین تعداد رأی را دارند ۵ اثر را به عنوان کاندید بهترین سایت و اپلیکیشن سال انتخاب می‌کند.

مرحله اول داوری ۱ آذر ۹۹ آغاز شد و تا تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ادامه داشت. در این مرحله از بین ۲۰۳۵ اثر تایید شده و شرکت کرده در سیزدهمین جشنواره وب وموبایل ایران، ۱۸۸۱ اثر در ۶۶ گروه توسط ۲۵۱۲ داور و با ثبت ۱۱۹۴۵۱ رأی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در مرحله اول داوری از یکسو به پیشنهاد داوران عمومی ۱۵۹ اثر از داوری خارج شدند و از سوی دیگر ۵۹۳ اثر نیز به دلیل دارا نبودن حد نصاب (۲۵ درصد رأی مثبت) حذف شدند.


در ادامه ۱۲ اثر هر گروه که بیشتری رأی را کسب کردند به عنوان کاندیداهای پیشنهادی به شورای داوری ارایه شدند. در همین راستا شورای داوری امروز و فردا با بررسی دقیق آثار از هر گروه حداکثر ۵ اثر را به عنوان کاندید معرفی خواهد کرد.

در ادامه با شروع مرحله سوم داوری از اول بهمن ۹۹، تمام داوران عمومی می‌توانند با مراجعه به پنل داوری مجدد در رای گیری مشارکت کرده و از میان ۵ کاندید هر گروه یک اثر را به عناون برترین اثر انتخاب و معرفی کنند. در نهایت در ۱ اسفند ۱۳۹۹ در هر گروه یک برنده به عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلکیشن معرفی خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *