با حکم ابوالحسن فیروزآبادی؛

معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹

دبیر شورای عالی فضای مجازی در حکمی قاسم خالدی را به سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، منصوب کرد.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی براساس این حکم، تحقق برنامه‌های کلان مرکز ملی فضای مجازی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی فضای مجازی را به قاسم خالدی واگذار کرد.

پیش از امیر خوراکیان در این سمت فعالیت می‌کرد. وی هم اکنون به عنوان مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی در امور آموزش عمومی و فرهنگ سازی منصوب شد.


تصمیم سازی و ارائه پیشنهاد سیاست‌ها و برنامه‌های کلان حمایت از تولید و انتشار محتوای فضای مجازی، تقسیم کار ملی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ها، تلاش در جهت تحقق اهداف محتوایی شبکه ملی اطلاعات، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط، سیاست گذاری در خصوص تشویق و ترغیب مستمر بخش‌های خصوصی و مردمی، سیاست گذاری جهت حمایت از ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان محتوا، سیاست گذاری جهت حمایت حداکثری از مؤسسات تشکل‌ها و نیروهای مردمی، حمایت از ترویج خط و زبان فارسی با تاکید بر هویت اسلامی – ایرانی و سیاست گذاری در خصوص ذائقه سنجی و ذائقه سازی در حوزه محتوای فضای مجازی از جمله مأموریت‌های این معاونت است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *