بـیـش از یـک مـیـلـیـون بـازدیـد در شب یلدا

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹

 برخی از مناسبت‌ها در طول سال فرصت مناسبی برای راه اندازی یک کمپین دیجیتال برای کسب و کارها است. شب یلدا یکی از مناسبت‌هایی است که اکثر کسب و کارها برای آن از قبل برنامه ریزی می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را بتوانند جذب محصول یا خدمات خود کرده و آن‌ را به مشتری خود تبدیل کنند. شاید برای مخاطبان سایر کشورها بلک فرایدی رویداد مهمی برای برگزاری کمپین دیجیتال باشد. اما مجموعه هایی مانند دیجی کالا از چندین سال قبل تمرکز زیادی بر روی شب یلدا گذاشته اند و باعث استقبال کسب و کارها برای این مناسبت شده اند.

کسب و کارها در کمپین شب یلدا به‌دنبال این هستند تا با استفاده از کانال های مختلف تبلیغاتی مخاطبان را به سمت محصول یا یا خدمات خود هدایت کنند. اما اگر مخاطبان را به صفحه اصلی هدایت کنند به دلیل لینک های متفرقه و متنوع صفحه اصلی ممکن است نرخ تبدیل مناسبی نداشته باشند به همین دلیل آنها را به صفحه ای مجزا برای کمپین خود هدایت میکنند که به آن لندینگ پیج می‌گویند. لندینگ پیج باعث خواهد شد مخاطبان به سوی هدف کمپین هدایت شوند و نرخ تبدیل آنها افزایش یابد و در زمان و هزینه آنها صرفه جویی شود. 
اما ساخت لندینگ پیج ممکن است دشواری فنی داشته باشد یا نیاز به فردی باشد که بتواند این صفحه را طراحی کند. اما لندین در شب یلدا این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرد تا بدون نیاز به دانش فنی بتوانند در مدت زمان کوتاهی لندینگ پیج خود را بسازند.
لندینگ پیج هایی که در شب یلدا با لندین ساخته شده اند بیش از یک میلیون ترافیک داشته اند. ۲۰۰۰ کمپین دیجیتال در لندین توانسته اند میانگین بین ۸ تا ۳۰ درصد نرخ تبدیل خود را در لندینگ پیج افزایش دهند.
بیشتریت ترافیک ورودی روی لندینگ پیج‌ها از کانال‌هایی زیر بودند:
  • شبکه تبلیغات یکتانت
  • شبکه های اجتماعی
  • شبکه تبلیغات مدیا اد
  • تبلیغات بنری گوگل
هیچ یک از لندینگ پیج ها در لندین بر اثر فشار ترافیک ورودی غیرفعال نشده اند. بدلیل توزیع ترافیک در زیرساخت و استفاده از چندین سرور قدرتمند در لندین، تمامی کمپین‌های کسب و کارها بدون هیچ مشکل و افت سرعت در عملکرد وبسایت اصلی آنها اجرا شد و لندین توانست بیشترین رکورد ترافیک لندینگ پیج را در شب یلدا میزبان باشد.
کمپین‌های دیجیتالی که در شب یلدا لندینگ پیج بر روی لندین داشتند بدون افت سرعت و چالش فنی میزبانی شدند. این میزبانی حاصل اعتماد و همدلی بیش از ۲۰۰۰ هزار کمپین دیجیتال مختلف به لندین است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *