ستاری تاکید کرد؛

سرعت بخشی به مسیر علم و دانش کشور با حمایت نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹

معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت علمی باعث سرعت بخشیدن به مسیر علم و دانش کشور می شود.

به گزارش وبنا به نقل از معاونت علمی و فناوری،جلسه مشترکی میان نمایندگان تهران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری برگزار شد. در این جلسه برای تشکیل «کارگروه مشترک علم و فناوری» توافق شد.

اقبال شاکری، علی خضریان و سیدنظام الدین موسوی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این جلسه حضور داشتند.


در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری گفت: در حال حاضر در معاونت علمی دو برنامه را به صورت کلان و به طور همزمان جلو می بریم که شامل توسعه شرکت های دانش بنیان و شرکت های خلاق و فناوری‌های نرم است.

ستاری افزود: در فناوری های نرم حوزه‌هایی مانند سینما، چاپ، بازی و گیم، آموزش، میراث فرهنگی مد و لباس وصنایع دستی هدف گذاری شده اند که زود اشتغالی، نوآوری و ثروت افزایی نتایج آن خواهد بود.

معاون علمی و فناوری ضمن انتقاد از نظام آموزشی کشور در عدم تربیت فارغ التحصیلان اشتغال آفرین ازاعلام آمادگی و حمایت نمایندگان‌ تهران از تلاش های صورت گرفته درمعاونت علمی تشکر کرد.

وی افزود: این حمایت ها موجب دلگرمی تلاشگران در این عرصه خواهد بود که می تواند دستیابی به اهداف توسعه ای کشور بر اساس حرکت بر مسیر علم و دانش را سرعت بخشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *