با حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

ثبت نام ترم زمستان_بهار انستیتو ملی بازی‌سازی شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹

انستیتو ملی بازی‌‌سازی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در فرصتی استثنایی برای دانش پژوهان حوزه بازی‌سازی با ارائه تخفیف ۴۰ درصدی به کلیه شرکت کنندگان ترم جدید، روند ثبت نام کلاس ‌های آموزشی خود را آغاز کرده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این فرصت استثنایی که برای دانش پژوهان ترم زمستان _ بهار ۱۳۹۹ ایجاد شده است، «ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق» و «دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق» معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از دانش‌پژوهان علاقه‌مند به بازی‌سازی از سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، اشتغال‌آفرینی و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه بازی‌سازی، گفتمان‌سازی صنعت بازی در بین جامعه و افزایش توجه به صنایع نرم و خلاق اقدام به حمایت مالی و معنوی از دوره‌های فنی، هنری و طراحی کرده است.

گفتنی است که آخرین ترم آموزشی انستیتو ملی بازی‌سازی در سال ۱۳۹۹ با یک تخفیف استثنایی برگزار می‌شود و از ترم بعد قیمت‌ها مانند دوره‌های قبلی خواهد بود. این تخفیف ۴۰ درصدی روی شهریه کلیه کلاس‌ها اعمال شده است. این دوره‌ها مانند گذشته متناسب با گروه‌های سنی بالای ۱۵ سال است.


لازم به ذکر است که ترم جدید کلاس‌های انستیتو در گروه‌‌های فنی، هنری و طراحی با حضور اساتید جدید و با استفاده از برترین‌های ظرفیت مرکز رشد بازی‌سازی در ۱۸ عنوان درسی برگزار می‌شود و همچنان به دلیل استمرار شرایط پاندمی کرونا به صورت آنلاین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام دوره‌های ترم زمستان از اینجا وارد شوید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *