مرکز «نوآوری و شتابدهی رایمون» یکی از مبادی ساختار حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌شود؛

رونمایی بازی «سایه انتقام» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹

بازی موبایلی «سایه انتقام» که در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی و تولید شده است روز ۱۵ دی ماه و همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی سایه انتقام که با حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون از حامیان ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری شده است، یک پروژه استارتاپی در حوزه نبردهای هوایی و پهپادی با فرماندهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و قابل اجرا برای پلتفرم اندروید و برای تمام گوشی‌های با اندورید ۵ به بالا قابل استفاده است.

این بازی به انگیزه‌ معرفی برخی از توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی و زنده کردن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی روند تولیدش از سال گذشته و بعد از شهادت حاج قاسم آغاز شد و حالا در نخستین سالگرد شهادتش رونمایی‌ می‌شود.


پایه این بازی بر اسـاس حملات پهبادی ۵ پهباد فوق پیشرفته ایرانی در مأموریت‌های مختلف به منافع و پایگاه‌های دشـمن و نیروهای تروریستی در خارج از خاک کشور است.این مواضع شامل ساختمان، وسایل حمل و نقل و پیاده نظام دشمن است که در هر مرحله با دستور العمل‌های و اهداف مشخص با فرماندهی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد حمله پهبادهای ایران قرار می‌گیرند.

به گفته علیرضا حقیقی قریب مدیر عامل مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برای تولید بازی سایه انتقام پنج پهپاد مهم ایرانی با کارآیی‌های چند منظوره که طی ســـال‌های گذشـــته رفته رفته پیشرفته‌تر شدند، توسط تیم هنری بازی به صورت اختصاصی طراحی و مدلسازی شدند.

همزمان با تولید و رونمایی از این بازی سیدمحمدعلی سیدحسینی معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز از تخصیص حمایتی ساختار همگرا به این مرکز خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون به عنوان یکی از مبادی ساختار حمایتی همگرا، این مجموعه می‌تواند یک تیم بازی‌سازی را برای عضویت در رتبه غزال به این ساختار معرفی کند تا آن تیم از اعتبار حمایتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان برخوردار شود. ضمن اینکه اعطای رتبه غزال به این تیم بازی‌سازی معرفی شده از سوی رایمون مدیا بدون ارزیابی‌ در ساختار حمایتی همگرا انجام می‌شود.

گفتنی است بازی سایه انتقام با بهره‌گیری از قابلیت‌های موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده و به گفته حقیقی زبان اصلی آن انگلیسی است. ژانر بازی تیراندازی است و شامل ۳۶ مرحله و در آن تنوع سلاح شامل انواع موشک، تیربار و بمب وجود دارد. ضمن اینکه سعی شده مهمترین بخش بازی یعنی گیم‌پلی آن بسیار روان و کاربر پسند طراحی شود. دوربین بازی نیز از زاویه دید پهبادها و از بالا با دو قابلیت معمولی و دید در شب طراحی شده است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *