وزیر ارتباطات در شمال استان سیستان و بلوچستان:

کرونا نگاه مخالفین توسعه ارتباطات روستایی را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹

وزیر ارتباطات در شهرستان زهک سیستان و بلوچستان با اشاره به مخالفت برخی با توسعه ارتباطات روستایی، گفت: اگر مقاومت وزارت ارتباطات در برابر مخالفین توسعه ارتباطات روستایی نبود هم اکنون ۹۰ درصد روستاهای کشور به اینترنت دسترسی نداشتند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پایان سفر امروز خود به شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه وظیفه ما تلاش برای برقراری عدالت ارتباطی است، گفت: شاید بچه هایی که امروز محروم هستند فردا نخبگان آینده ساز ما باشند.
وی با اشاره به اینکه شرایط برابر برای تمام بچه های ایران زمین باید فرآهم شود، افزود: مخالفین توسعه ارتباطات در روستاها از تهمت اجرای برنامه ۲۰۳۰ تا مسائل دیگر را مطرح کردند و وزارت ارتباطات برای این کار تحت فشار قرار گرفت.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه دوران کرونا باعث تغییر دیدگاه مخالفین ارتباطات روستایی شد، گفت: این شرایط ثابت کرد این تفکر باطل بوده و اگر مقاومت وزارت ارتباطات در مقابل این تفکر نبود هم اکنون بیش از ۹۰ درصد روستاهای کشور به اینترنت متصل نبودند.
وی افزود: ما در سیستان و بلوچستان هستیم تا کار ارتباطات روستایی این استان را تمام کنیم تا شیرینی آن به کام مردم باشد.
آذری جهرمی تصریح کرد: وقتی در این مناطق حضور پیدا می کنیم و دانش آموزی می گوید ۹ ماه از سال از تحصیل دور بوده، نگاه و صدای آن در چشم و گوش ما همیشه می ماند که بدانیم در مقابل چه کسانی مسوول هستیم.
وی به پیگیری های نمایندگان مردم این مناطق در مجلس نیز اشاره ای کرد و افزود: انتقاد و پیگیری حق نمایندگان است.
وزیر ارتباطات به اعلام آمادگی مردم در این چند روز گذشته برای کمک به انجام پروژه ها در روستاها خبر داد و گفت: این کمک و همدلی برای توسعه، بزرگ و باارزش است و باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *