سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین در از کتاب

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹
سرمایه‌گذاری صندوق نوآفرین در از کتاب

روز گذشته (۲ دی ۹۹) در یک مراسم رسمی، قرارداد سرمایه‌گذاری بین صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین و استارتاپ «از کتاب» به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین،  استارتاپ از کتاب یک سامانه هوشمند مبتنی بر متادیتا یا فراداده کتاب است که با پردازش اطلاعات کتاب‌های موجود در بانک اطلاعات کتابخانه ملی و دیگر منابع موجود، یک رده‌بندی هوشمند از کتاب‌ها ایجاد می‌کند.

محمد کنی، حامد کنی، تیمور ستارزاده و جلال سمیعی با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت نشر و توزیع کتاب، از‌کتاب را پایه‌گذاری کردند تا با ارائه یک بستر هوشمند، تمام بخش‌های این صنعت از جمله فروش، توزیع، زنجیره تأمین و حتی فروشگاه‌های فیزیکی کتاب را متحول کنند. عملکرد این استارتاپ در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که مشکل صنعت نشر در کشور، سطح پایین تقاضا نیست؛ بلکه مشکل مربوط به بخش توزیع است.


 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

چیزی که باعث افزایش انگیزه نوآفرین برای سرمایه‌گذاری روی این استارتاپ شده، تخصص و تجربه زیاد بنیان‌گذاران این استارتاپ در حوزه نشر و توزیع کتاب بوده است. از طرفی نوآفرین معتقد است که این استارتاپ با دسترسی به سرمایه و پول هوشمند این صندوق، آینده درخشانی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که مدت زمان طی شده برای سرمایه‌گذاری صندوق نوآفرین در از کتاب تنها ۲۷ روز کاری بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *