اعتراض گروه آشیانه به هکرهای وهابی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۸۷

وبنا – در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، بیش از ۳۰۰ سایت وهابی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های دانشگاه ها و شرکت های وهابیون بودند توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با درج نام هکرهای شیعه و آیه مبارکه “فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى‏ علیکم ؛ پس هر کس بر شما تعدى کرد مانند همان تعدى، بر او تعدّى کن” تغییر پیدا کرد.


این گروه امنیتی در گفتگو با سایت تراشه هدف از این کار را محکوم کردن اقدام غیراخلاقی وهابیون در هک کردن سرور سایت‌های شیعه از جمله سایت حرم حضرت معصومه (س)، سایت تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه و سایت‌های مراجع معظم تقلید در چند روز گذشته بود.


این گروه در ادامه می افزاید: “در این پروژه ما به پنج سرور عربی نفوذ کرده و چهره سایت های وهابی مهمی از کشورهای عربستان، امارات ، بحرین … را که بر روی این سرورها قرار داشتند را با صفحه ای با درج نام هکرهای شیعه و آیه مبارکه ذکر شده تغییر دادیم. در روز شنبه ۳۰ شهریور عملیات نفوذ به سرور وب سایت های فوق الذکر شروع شد که پس از ۳ روز فعالیت شبانه روزی در صبح روز دوشنبه ۱ مهر ۸۷ آیه مبارکه سوره بقره در کلیه وب سایتهای فوق الذکر عربی قرار گرفت. پیش از این در حدود دو سال پیش ما پروژه هایی در زمینه هک کردن ۱۰۰ سایت اسراییلی و ۵۰۰ سایت دانمارکی و حدود دو ماه پیش پروژه ای در زمینه هک کردن ۱۰۰ سایت مهم عربی که اسم خلیج فارس را به نام جعلی خلیج عرب تغییر داده بودند داشتیم ولی اینبار هدف تنها سایت های وهابیون بود.”


سخنگوی این گروه در ادامه اظهار داشت: “جهت جلوگیری از متوجه شدن سریعتر مسئولین این سرورها، فایل اصلی برخی از سایت ها با نام Index را عوض نکرده ایم و تنها فایلی با نام Ashiyane بر روی این سایت ها قرار داده ایم. در اکثر این سایت ها توانایی تغییر صفحه اصلی را داشتیم ولی بخاطر شیعه بودن اینکار را نکردیم چون نمی خواستیم به سایت های وهابیون که جزیی از مسلمانان هستند خسارت وارد کنیم.” لازم به ذکر است که این ۳۰۰ سایت بر روی پنج سرور مختلف با سیستم عامل های ویندوز ۲۰۰۳ و لینوکس بودند.


برای مشاهده لیست برخی از سایتهای هک شده در اینجا کلیک کنید.

تمامی این سایت ها را در سایت بین المللی Zone-H ثبت کردیم که در زیر لینک ثبت شدن بعضی از این سایت های هک شده را می توانید مشاهده کنید:
لینک ۱لینک ۲لینک ۳لینک ۴لینک ۵لینک ۶

در لیست این ۳۰۰ سایت، سایت های مهمی چون سایت مجموعه اسلام، سایت دانشگاه اماراتی وهابیون عجمان، سایت طرفداران وهابیت، سایت فروش سکه طلای امارات، سایت زمان عربستان، شبکه بانک دراهم امارات، سایت دانشگاه متخصصان عربستان، سایت کارخانه شکر امارات، سایت هیئت مردم امارات و … به چشم می خورد که چهره برخی از این سایت های هک شده هنوز توسط مدیران آنها اصلاح نشده است. جهت مشاهده کلیه سایت های های هک و ثبت شده توسط آشیانه در Zone-h و همچنین میزان اهمیت هر حمله می توانید به این لینک مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *