پس از گذشت چهار ماه از فعالیت این سرویس لندینگ پیج ساز؛

بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار فعال در لندین 

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سرویس لندینگ پیج ساز لندین

پس از گذشت چهار ماه از فعالیت سرویس لندینگ پیج ساز لندین، بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار فعال لندینگ پیج خود را برای کمپین‌های دیجیتال با لندین ساخته اند. 

هنگامی که بخواهیم یک کمپین دیجیتال اجرا کنیم باید متناسب با هدف کمپین و نوع مخاطبان خود یک لندینگ پیج استاندارد بسازیم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد. شما در لندین می‌توانید براساس ساختار و چارچوب‌های استاندارد یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل مناسب بسازید. در لندین شما می‌توانید هویت بصری لندینگ پیج خود را با پکیج‌های تصویرسازی آماده و فونت‌های فارسی متناسب با هویت برند و علایق خود شخصی سازی کنید.
یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است در کمپین‌های دیجیتال با آن رو به رو شوید میزان ترافیک همزمان ورودی کاربران است. تمامی لندینگ پیج‌هایی که شما با لندین می‌سازید بر بستر زیر ساخت ابری میزبانی می‌شود و ترافیک بین چندین سرور توضیع می‌گردد. درلندین شما می‌توانید بدون دغدغه غیرفعال شدن سایت اصلی خود بدلیل حجم ورودی ترافیک بالا لندینگ پیج خود را در لندین بسازید و با استفاده از اسکریپت اتصال به آدرس دلخواه خود متصل کنید. 
برای بهینه سازی لندینگ پیج خود و تبدیل کاربران بیشتری به مشتریان خود می‌توانید لندینگ پیج خود در لندین را به سایر سرویس‌هایی همچون گوگل آنالیتیکس، گوگل تک منیجر، رایچت، یکتانت، هاتجر و… متصل کنید تا بتوانید کمپینی یکپارچه و بهینه اجرا کنید.

اما لندینگ پیج دقیقا چیست و به کاری می‌آید؟

هنگامی که محصولی یا سرویسی را برای گروهی از مخاطبان می‌خواهیم معرفی کنیم و یا کمپین دیجیتال مارکتینگ با هدف انجام عمل مورد انتظار خود اجرا می کنم بجای اینکه مخاطب را به سایت اصلی خود هدایت کنیم به صفحه‌ای مجزا هدایت می‌کنیم. تا بتوانیم در آن صفحه به‌کمک اجزای بصری و محتوایی پیام مرتبط با توحه به نوع مخاطب و هدفی که بدنبال آن هستیم ارائه بدهیم تا کاربران را به سمت انجام مورد انتظار خود هدایت کنیم.
بیایید باهم مثال واقعی رو بررسی کنیم. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک دارید و می‌خواهید برای فروش محصولات ویژه بانوان کمپین دیجیتالی اجرا کنید تا به مخاطبان مورد نظر پیشنهاد ویژه ارائه دهید و در صورت تمایل برای خبردار کردن مخاطبان از تخفیفات آینده شماره تماس یا ایمیل جمع آوری کنید. این صفحه دقیقا لندینگ پیج شماست که مخاطبان را از رسانه‌های مختلف خود به آن صفحه هدایت می‌کنید. لندینگ پیج شما در آدرس شما در صفحه دلخواست بجای اینکه کاربران را به صفحه اصلی هدایت کنید تا مخاطبان گم شوند. و هدف شما را دنبال نکنند شما آنها را به صفحه‌ای هدایت می‌کنید تا کاربران یک هدف را برای تبدیل شدن دنبال کنند.
هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار آنلاین لندینگ پیج خود را با لندین می‌سازند و توانسته اند مخاطبان بیشتری را به مشتریان خود تبدیل کنند. لندین میزبان نیم میلیون ترافیک ورودی لندینگ پیج‌های کسب و کارهاست. جهت ساخت اولین لندینگ پیج خود به راحتی می‌توانید در لندین ثبت نام کنید. و اولین لندینگ پیج خود را بصورت رایگان بسازید و یک هفته استفاده کنید در صورت تمایل برای ارتقا پکیج خود و امکانات بیشتر می‌توانید از کد تخفیف webna استفاده کنید.
مطالب مرتبط:

لندین سرویس لندینگ پیج ساز کمپین های دیجیتال را راه اندازی کرد

طراحی و پیاده سازی لندینگ پیج در لندین

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *