پس از یک ماه فعالیت آزمایشی؛

«فیلیمو مدرسه» وارد بازار کمک آموزشی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹

«فیلیمو مدرسه» با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» از امروز ـ یکشنبه ۱۶آذرـ به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، وی اودی کمک آموزشی «فیلیمو مدرسه»، با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» و با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» پس از طی دوره آزمایشی یک‌ماهه از تاریخ ۱۶ آذر وارد فاز اجرایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

دروس در این کمک‌آموزشی توسط۱۵۰ معلم زبده و با سرپرستی آموزشی دکتر علی عبدالعالی، بر پایه‌ی اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و با رویکرد سرگرمی آموزی تولید شده اند؛ تا دانش آموزان بتوانند در حین آموزش، لذت و یادگیری را همزمان تجربه کنند.


محتوای این کمک‌آموزشی در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده هم‌زمان با سرفصل‌های آموزش و پرورش به صورت هفتگی بر بستر پلتفرم «فیلیمو مدرسه» بارگذاری خواهد شد و این برنامه‌ها‌ ترکیبی از فرم ها و فرمت‌های مختلف برنامه سازی از جمله رئال، بازی، عروسک، موشن گرافیک است.

گفتنی است «فیلیمو مدرسه» یکی از محصولات صباایده است و خدمات آموزشی این مدرسه برای مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و غیره، رایگان و برای مناطق نیمه‌محروم تخفیف‌های جدی بر اساس کد ملی اعمال کرده است. همچنین برای دیگر مناطق،کاربران با خرید اشتراک ماهانه امکان دسترسی به محتوا را خواهند داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *