برترین های سومین جشنواره عکس خبری دوربین نت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۷

وبنا – سومین جشنواره دوربین دات نت چهارشنبه شب با معرفی عکاس برتر سال، تقدیر از عکاسان فعال در بخش اینترنت، عکاسان فعال دوربین دات نت و تجلیل از پیشکسوتان  این رشته به کار خود پایان داد.
به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره دوربین دات نت، در ابتدای این مراسم احسان رأفتی دبیر جشنواره گفت: بار دیگر اعضای دوربین دات نت به همراه اساتید و عکاسان دیگر از آزمونی بزرگ به خوبی عبور کردند.
وی با بیان سختی های برگزاری یک جشنواره افزود: برگزاری یک جشنواره سخت تر از آنچه که فکر می کردم بود. اکنون می فهمم که چرا هیچ کدام از جشنواره های عکس خبری به دوره سوم و چهارم نمی رسند.
رافتی خاطرنشان کرد: اما با وجود همه این سختی ها، اجازه نخواهیم داد که این جمع کوچک که روز به روز بزرگ می شود، به هر نوعی تضعیف شود. ما کاری به کار کسی نداریم و تنها می خواهیم عکاسی کنیم.
به گفته دبیر سومین جشنواره عکس خبری، دوربین دات نت یک جریان مستقل و کاملا خصوصی است. دوربین دات یک جریان خود جوش عکاسی است که جوانان عاشق عکس وارد آن شده و تجربه کسب می کنند.
وی با اشاره به این موضوع که قرار بود، این جشنواره در مرداد یا شهریور ماه امسال برگزار شود، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات و خلف وعده همکارانمان در خانه هنرمندان و موزه امام علی (ع) موفق به برگزاری جشنواره در زمان مقرر نشدیم.
رافتی به برنامه ۱۰ ساله دوربین دات نت اشاره کرد و گفت: دوربین دات نت برنامه ای ۱۰ ساله برای عکاسان دارد که تنها چهار سال آن سپری شده است. اضافه کردن بخش انگلیسی و عربی، بخش صوت و تصویر و فعال سازی ۱۰۰ فتوبلاگ برای عکاسان از جمله برنامه های دوربین دات نت طی شش سال آینده است.
وی در پایان از تمامی خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه ها، هیات داوران، اساتید کارگاه های برگزار شده، ستاد برگزاری جشنواره که سهم بزرگی در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره داشتند، تشکر کرد.
در ادامه مراسم، از سه عکاس فعال و موفق دوربین دات نت قدردانی شد.
دوربین دات نت در این بخش لوح های تقدیر خود را به ایمان فرزین به خاطر انتخاب وی به عنوان عکاس دوم مسابقه جام ملت های آسیا، مصطفی حقگو به خاطر انتخاب عکاس دوم مسابقه عکس سوره، امید وهاب زاده به خاطر تلاش ویژه  در یک سال گذشته برای عکاسی و کمک به برگزاری جشنواره سوم اهدا کرد.
همچنین در این بخش علی کاظمی مجرد و مصطفی حقگو به عنوان کم کارترین عکاسان سال گذشته معرفی شدند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *