بیانیه زرین‌پال در رابطه با حکم یک سال حبس مصطفی امیری

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹

در پی صدرو حکم یک‌سال حبس تعزیری برای مدیرعامل زرین‌پال،این پرداختیار با انتشار بیانیه‌ای از ادامه فعالیت نود طبق روال گذشته خبر داد.

به گزارش وبنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

«پیرو رای بدوی صادر شده توسط شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری شهرستان همدان، دایر بر اتهام منتسب به «خیانت در امانت» علیه مدیرعامل شرکت زرین‌پال، رای صادره در مراحل اولیه‌ی بررسی قرار گرفته و واحد حقوقی این شرکت و به دنبال آن مدیرعامل نیز شخصا در حال پیگیری این مساله به منظور رفع اتهام و اعاده‌ی حیثیت هستند. لازم به ذکر است با توجه به این‌که سابقه‌ی ایستادگی و مقاومت بنیان‌گذاران زرین‌پال و شفافیت عملکرد ایشان در حیطه‌ی قانون بر کسی پوشیده نیست، مطالبه‌‌ی حقوق قانونی در صدر مطالبات ایشان بوده است.
متاسفانه به دلیل شرایط کنونی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت رفت‌وآمدهای بین شهری، پیگیری‌های مذکور با برخی محدودیت‌ها روبه‌رو شده است. امید است طی روزهای آتی با مساعدت مقامات قضایی و انتظامی امکان حضور در دادگاه مربوطه جهت ادای توضیحات قانونی میسر گردیده تا پس از ارائه‌ی مستندات مربوطه این مسئله‌ نیز همانند سایر مشکلاتی که طی ۱۰ سال فعالیت زرین‌پال با آن درگیر بوده است، در اسرع وقت مرتفع گردد.
بدیهی است با توجه به نوع فعالیت این شرکت و چارچوب‌های‌ پرداخت‌یاری که زرین‌پال در آن فعالیت می‌نماید، هیچ‌گونه خللی در عملیات اجرایی این شرکت رخ نداده است و کلیه‌ی فعالیت‌های شرکت کمافی‌السابق در حال پیشروی مطابق با استاندارها و الزامات قانونی است.»


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *