مدرسه آموزش سینمایی سینمافردا راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۸۷

وبنا – مدرسه مجازی آموزش سینمایی سینما فردا به منظور آشنایی علاقمندان به عرصه سینما راه اندازی شد. به گزارش سایت سینمافردا، مجموعه سایت های اطلاع رسانی و آموزشی سینمافردا با بخشهای اطلاع رسانی ، آموزشی ، بانک اطلاعات فیلم کوتاه ، ثبت فیلم و بازار فیلم از شهریورماه سال جاری به منظور برقراری ارتباط با فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه و تبادل اخبار و اطلاعات در این زمینه ، رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.


به گفته مدیر سایت “طی برنامه ریزی و فازبندی های مختلف ، بخش های گوناگون این مجموعه سایتها طراحی و راه اندازی خواهند شد.” محمد علی حجازی در ادامه بیان کرد : در حال حاضر بخش آموزش سایت سینمافردا با عنوان مدرسه آموزش سینمایی با بخش هایی از جمله : تدوین فیلم ، کارگاه فیلمنامه ، تکنولوژی و سینما ، پرونده سینمای مستند ، پرونده سینمای دینی ، پرونده سینمایی انیمیشن ، پرونده سینمای اجتماعی ، مباحث نظری سینما و معرفی کتاب به منظور آشنایی علاقمندان به سینما و مباحث سینمایی راه اندازی شده است.


وی همچنین گفت : بزودی بخش آموزش سایت ، با ارائه جزوات تخصصی و معتبر از اساتید برجسته به افرادی که در سایت عضو شده اند ، گامی مثبت در ارائه آموزش از راه دور برخواهد داشت.
حجازی در پایان بیان کرد : مورد توجه قرار گرفتن سایت در بین علاقمندان فیلم کوتاه با عنایت به اینکه تنها شش ماه از راه اندازی آن می گذرد ، این اشتیاق را در میان مسئولین سایت ایجاد کرده است که نسبت به گسترش آن اقدام نمایند . لازم به ذکر است سایت سینمافردا به دو زبان انگلیسی و فارسی به آدرس www.cinemafarda.com قابل استفاده علاقمندان می باشد .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *