برترین های وب سال ۱۳۸۷ معرفی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۷

جشنوار آن لاین وب ایران برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ توسط پایگاه خبری وب سایت های ایران برگزار شد. + در جشنواره سال ۸۶ بوسیله رای گیری از برخی از مدیران سایت های اینترنت و وبلاگ نویسان، در مجموع ۳۲ وب سایت برتر ایران در سال ۱۳۸۶ معرفی شدند.


وبنا در نظر دارد در سال جاری نیز برترین های وب فارسی را معرفی کند. نظر سنجی امسال تفاوت هایی با نظر سنجی سال ۸۶ دارد. سال گذشته رای گیری به وسیله پست الکترونیکی انجام شد اما امسال شرکت در رای گیری بصورت اینترنتی است و شرکت کنندگان در راگیری می توانند ۱۰ سایت مورد نطر خود برای کسب مقام های برتر از طریق فرم مخصوص وارد کنند.


وبنا در جشنواره آنلاین وب ایران سال ۸۷ به ۱۰ سایت برتر از نگاه مدیران سایت اینترنتی و کارشناسان فناوری اطلاعات تندیس سایت برتر ۱۳۸۷ اعطا خواهد کرد.


رای گیری وبنا در خصوص سایت های برتر ایران در سال ۱۳۸۷ از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ آغاز و تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ ادامه خواهد داشت و ۱۰ سایت برتر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد. رای گیری سایت های برتر ۱۳۸۷ به ۲ صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود. در بخش عمومی هر فردی می تواند به سایت های مورد نظر خود رای بدهد. و در پایان ۱۰ سایت برتر ایران از نگاه کاربران معرفی خواهند شد.


اما در بخش تخصصی فقط مدیران سایت های اینترنتی و وبلاگ نویسان حوزه فناوری اطلاعات امکان شرکت در این رای گیری را خواهند داشت. در این بخش برای جلوگیری از سوء استفاده و رای های غیر واقعی، مدیران سایت ها می باست حتما از آدرس info@ سایت خود رای دهند و یا برای سایت های که پست الکترونیک info ندارند یک فایل متنی با عنوان webnaAward1387.txt در شاخه اصلی سایت خود قرار دهند تا رای آن ها مورد تایید قرار گیرد. وبلاگ نویسانی هم که دامنه اختصاصی دارند می توانند از روش فوق استفاده کرده و یا با همان ایمیل رسمی خود که در وبلاگ به عنوان ایمیل نویسنده نوشته شده است در رای گیری شرکت کنند.

مدیران سایت ها می توانند با قرار دادن بنر و لینک به آدرس www.webna.ir/award/?site1=yourdomain.com از کاربران سایت خود برای شرکت در رای گیری دعوت کنند.


برای شرکت در این نظر سنجی آنلاین به آدرس www.webna.ir/award مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *