با حضور مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران صورت گرفت

اهدای جایزه جهانی WeGo به اپلیکیشن «دوچرخه»

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹
چهارمین دوره رویداد جهانی WeGo روز گذشته به صورت برخط برگزار شد و در بخش «جابه‌جایی هوشمند» جایزه ویژه خود را به شهرداری تهران برای طراحی و ارائه «اپلیکیشن دوچرخه» اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سازمان WeGo امسال چهارمین دوره رویداد خود را به صورت برخط و غیرحضوری با مشارکت نمایندگان ۲۰۰ کشور برگزار کرد و در بخش جابه‌جایی هوشمند، «اپلیکیشن دوچرخه» را به عنوان برندهSpecial Mention  معرفی کرد و طی نشستی مجازی با حضور دکتر محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان از اقدامات شهرداری تهران در جهت توسعه حمل و نقل هوشمند و پاک تقدیر نمود.
اپلیکیشن دوچرخه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با هدف توسعه و تسهیل دوچرخه‌سواری و افزایش سهم دوچرخه از سفرهای درون‌شهری با استفاده از فناوری‌های هوشمند طراحی شده است. از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیک‌ترین فروشگاه‌های دوچرخه، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی و … است. علاقمندان می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.
شایان ذکر است سازمان جهانی شهرهای پایدار هوشمند (WeGo) در سال ۲۰۱۰ با ۵۰ عضو تاسیس شده است که به تحقق چشم‌انداز تبدیل شهرها به شهرهای هوشمند پایدار، متعهد هستند. اکنون، این سازمان بیش از ۲۰۰ عضو از نقاط مختلف جهان دارد و به عنوان یک مجمع بین‌المللی برای ارتقای کیفیت زندگی، نوآوری در ارایه خدمات عمومی و تقویت رقابت‌پذیری منطقه‌ای فعالیت می‌کند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *