سعیدی چهره ICT سال شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۷

ایتنا – امیر حسین سعیدی نائینی به عنوان چهره برتر ICT سال ۱۳۸۷ انتخاب شد. چهره برتر عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.
مطابق این اقدام که سالانه از سوی ماهنامه تخصصی دنیای کامپیوتر و ارتباطات صورت می‌گیرد، در میان مدیران فعال و تاثیرگذار حوزه فاوا(فناوری اطلاعات و ارتبات) برترین چهره این عرصه در سطح کشور انتخاب می‌گردد، که در روزهای پایانی سال جاری نیز چهره برتر امسال انتخاب و معرفی شده است.


به گزارش این ماهنامه، امیر حسین سعیدی نائینی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان منتخب سال ۱۳۸۷ برگزیده و معرفی شده است.


گفتنی است که در سال ۱۳۸۴ نصرالله جهانگرد دبیر وقت شورای عالی اطلاع‌رسانی و نماینده ویژه رییس جمهور در امور فناوری اطلاعات به عنوان چهره برتر سال انتخاب شد.
همچنین در سال ۱۳۸۶ رمضانعلی صادق‌زاده رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی به عنوان چهره برتر آی.سی.تی برگزیده شد.


در سال جاری نیز امیر حسین سعیدی نائینی به عنوان نماینده بخش خصوصی و به دلیل تلاش فراوان در دفاع از بخش خصوصی عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، و نیز شکل دهی به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، این عنوان را به خود اختصاص خواهد داد.

شایان ذکر است که در مراسمی از سوی این ماهنامه و با حضور مدیران بخش خصوصی و دولتی و رسانه‌های تخصصی، رسما از چهره سال ۱۳۸۷ تقدیر بعمل خواهد آمد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *