رانندگان مبتلا به هموفیلی از پرداخت کمیسیون به اسنپ معاف هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹

اسنپ، رانندگان ناوگان خود را که دارای بیماری هموفیلی هستند از پرداخت کمیسیون معاف می‌کند. این معافیت از ابتدای آذر ۱۳۹۹ شروع می‌شود و تا ابتدای آذر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.  

اسنپ همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود سعی کرده از گروه‌های حساس جامعه حمایت کند. یکی از این حمایت‌ها ایجاد تسهیلات ویژه برای رانندگان دارای معلولیت است. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در حال حاضر بیش از ۱۲هزار راننده دارای معلولیت در این سامانه مشغول فعالیت هستند و این عزیزان در مجموع حدود ۲۸میلیون سفر اسنپی انجام داده‌اند. مجموع مبلغ معافیت این افراد از ابتدا تا کنون به بیش از ۳۵۵میلیارد ریال می‌رسد.

در کمپین دیگر اسنپ با نام «همراه زنان سرزمینم» حدود ۴۱۷ نفر از زنان عضو ناوگان اسنپ که سرپرست خانواده بودند، از ۳۱ مرداد تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف شدند. این کمپین اکنون نیز در حال اجرای دوباره است و زنان سرپرست خانواده تا پایان آذر فرصت دارند به‌ صورت آنلاین برای شرکت در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون اقدام کنند.


در ادامه طرح‌های حمایتی اسنپ از اقشار خاص، افراد مبتلا به هموفیلی که کارت عضویت در کانون هموفیلی ایران را دارند، می‌توانند پس از انجام ثبت‌نام آنلاین از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ، شماره تلفن و کد ملی ثبت‌شده خود را به کانون هموفیلی اطلاع دهند. این کانون به‌ صورت دوره‌ای، فهرستی از اعضای خود را که عضو ناوگان اسنپ هستند، در اختیار اسنپ قرار می‌دهد تا این شرکت آنها را از پرداخت کمیسیون معاف کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *