کتاب معرفی کن، کتاب هدیه بگیر؛

پویش «با من بخوان» توسط پلتفرم ویرگول راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹
پویش با من بخوان

شبکه اجتماعی ویرگول همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ تا ۳۰ آبان ۹۹) پویش «با من بخوان» را راه‌اندازی کرده است.

به گفته بنیانگذار ویرگول، این پویش در کنار ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی قصد دارد در شرایط کرونا به افراد کمک کند تا اوقات فراغت خود را با مطالعه کتاب سپری کنند.

علی آجودانیان در گفتگو با وبنا در رابطه با هدف راه‌اندازی این پویش می‌گوید: «هفته کتاب‌خوانی امسال به واسطه شیوع کرونا با سال‌های گذشته تفاوت دارد. با توجه به اینکه کرونا و قرنطینه سبب آزار روانی مردم شده است، در پویش با‌من‌بخوان قصد داریم با کمک اسپانسرهای فعال در حوزه وب کمک کنیم تا مردم از فرصت اجباری حاصل از قرنطینه بیشتر استفاده کنند. همچنین به اشتراک گذاشتن کتاب‌هایی که از نظر مخاطبان ارزشمند است از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این پویش است.»


محبوبه کهن‌زاد، سردبیر ویرگول در رابطه با سازوکار این پویش توضیح می‌دهد: «به مناسبت هفته کتاب‌خوانی می‌خواستیم زمینه را برای معرفی بیشتر کتاب آماده کنیم. به این منظور در قالب پویش با من بخوان این فرصت برای افراد فراهم شده است تا با معرفی و توصیه کتاب‌های مورد نظر خود بر بستر پلتفرم ویرگول از سوی اسپانسرهای این پویش هدیه دریافت کنند.»

کهن‌زاد در این رابطه ادامه می‌دهد: «افراد با معرفی کتاب در ویرگول در صورتی که لینک دانلود کتاب را از اپلیکیشن نوار، طاقچه و فیدیبو در مطلب خود قرار دهند، به ازای هر مطلب ۵۰ هزار تومان اعتبار از طاقچه، ۳۰ هزار تومان اعتبار از فیدیبو یا اشتراک ۳ ماهه از نوار برای خرید رایگان ۳ کتاب هدیه می‌گیرند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *