با هدف تعامل کسب وکارهای IT ؛

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران با عنوان «ایران آیتکس» بهمن ماه امسال توسط دانشگاه شریف برگزار می شود.

به گزارش وبنا به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، با شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع های گوناگون در ماه های گذشته، دنیا شاهد تغییرات زیادی هم در سبک زندگی و هم در شکل کسب و کار بوده است. صنعت نمایشگاه هم به همین روال تغییرات زیادی داشته و به هم خوردن اصل پایه ‌ای این رویداد یعنی دور هم جمع شدن افراد، شوک ‌های بسیاری به این حوزه وارد کرده است.

لذا برگزاری نمایشگاه های مجازی یکی از بهترین فرصت ها برای صاحبان کسب و کارها است تا با بهره گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه کنند.


در این راستا گروه فناوری اطلاعات دانشگاه شریف (Sharif ICT) به عنوان یکی از ارائه دهندگان راهکارهای برگزاری رویدادهای مجازی در کشور با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری در حال برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با عنوان «ایران ایتکس» ( IRANITEX ) است.

این نمایشگاه مجازی حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، علاوه بر تلاش در زمینه عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک کشور، در حوزه شناسایی افراد و استارت‌آپ های مستعد این حوزه و برقراری ارتباط آن ها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور، فعالیت می کند.

در این نمایشگاه آخرین محصولات و خدمات این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می شود و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می شود. دستاورد های این تعاملات می تواند نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی در میان دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر باشد.

در این نمایشگاه سالن استارت‌آپ ها و رویداد Startup Talent ، سالن کارگاههای آموزشی برپا خواهد شد و همزمان نیز هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ( ITWeekend ۸ ) نیز در کنار این نمایشگاه برگزار می شود.

جزئیات بیشتر درباره برگزاری این رویداد در این لینک قرار دارد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *