از طریق سامانه ۱۹۵؛

شکایات اتباع غیرایرانی در حوزه ICT فوری رسیدگی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹
جزئیات ایجاد اختلال روی کلاب هاوس

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از رسیدگی فوری به شکایات اتباع غیر ایرانی در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات (سامانه ۱۹۵) خبر داد.

به گزارش وبنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: اگر اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارائه خدمت به آنان خودداری کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.

وی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی می‌شود.


قره‌داغی درباره تعداد سیم‌کارتهایی که اتباع غیر ایرانی می‌توانند تهیه کنند، گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز می‌توانند حداکثر سه سیم‌کارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *