شکایت سازمان حفاظت از محیط زیست از مدیر گرین‌بلاگ

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۸۸

وبنا – سازمان حفاظت از محیط زیست از مدیر سایت گرین‌بلاگ ه اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام علیه امنیت ملی و ۳۱۷ مورد اتهام توهین به سازمان حفاظت از محیط زیست و مدیران آن شکایت کرده است.


مدیر سایت گرین بلاگ در وبلاگ مدیریت این سایت می نویسد “مَثَل ما مَثَل همان فردی است که می گوید آمدیم ثواب کنیم کباب شدیم.” وی در ادامه در وبلاگ مدیر سایت نوشته است “واقعا جز تاسف خوردن چه کاری می توان کرد. یکی تاسف برای خودم که آمدم برای محیط زیست کشورم قدم کوچکی بردارم و دیگری برای مسوولان محترم سازمان خصوصا سرکار خانم جوادی، که زحمت نداده‌اند صفحه درباره ما سایت گرین‌بلاگ را بخوانند و بدانند مطالب منتشر شده را بنده نمی‌نویسم و این سایت کاملا خودکار مطالب وبلاگ‌های زیست محیطی را گرداوری می‌کند. حالا هرچه دیگران انتقاد کرده‌اند، همه و همه را نوشته‌اند به پای من.
به عبارتی من مانده‌ام و بار اتهام خطایی ناکرده که حقیقتا از توان شانه‌هایم بیشتر است. من کجا و اقدام علیه امنیت ملی کجا.
حالا حقیقتا نمی‌دانم چه کنم. مانده‌ام بلاتکلیف این سر دنیا. اگر به ایران برگردم حسابم با این اتهامات با کرام الکاتبین است و خدا می‌داند چه بلایی بر سرم خواهد آمد. اگر برنگردم که تکلیف آینده‌ام چه می‌شود؟ نمی‌دانم. در ضمن امیدوارم مجبور به توقف فعالیت گرین‌بلاگ نشوم.”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *