اعلام حمایت معنوی اتحادیه کسب وکارهای مجازی از سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹
کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل
 اتحادیه کسب وکار های مجازی طی نامه ای حمایت معنوی خود را از سیزدهمین دوره جشنواره وب وموبایل ایران اعلام کرد.
این جشنواره با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.
نحوه شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
شرکت‌کنندگان بعد از ثبت‌نام و ایجاد پروفایل در وب‌سایت جشنواره به آدرس www.iwmf.ir با ورود به داشبورد و وارد کردن اطلاعات اثر خود می‎توانند در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان می‌بایست در طی مسیر، گروه مناسب با سایت یا اپلیکیشن خود را انتخاب کنند. امسال گروه‎بندی جشنواره شاهد تغییراتی بوده است، برای مشاهده گروه‎بندی سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانید به سایت جشنواره و صفحه گروه‌بندی‌ها به آدرس https://iwmf.ir/categories مراجعه کنید.
شرکت کنندگان می‌بایست پس از ثبت اثر و تکمیل مراحل تایید مالکیت، با مراجعه به پنل خود در سایت، روی گزینه “شرکت در جشنواره” کلیک کرده تا اثر به صورت کامل در جشنواره شرکت داده شود.ثبت نام اپلیکیشن‌ها
اپلیکیشن های موبایل نیز برای ثبت نام در سیزدهمین دوره همچون دوره‌های گذشته، باید به پنل توسعه‌دهندگان کافه بازار برای اپلیکیشن‌های اندرویدی و سیب‌اپ برای اپلیکیشن های آی‌‌او‌آس مراجعه کنند. فرایند ثبت‌نام برای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از طریق کافه بازار و سیب‌اپ به اطلاع توسعه‌دهندگان موبایل خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کرده و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کن


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *