حضور فناوران ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی مسکو

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی اعلام کرد که شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه، دستاوردهای خود را ارائه کردند.

به گزارش وبنا به نقل از معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه رفتند.

این نمایشگاه که میزبان۱۶۰ شرکت معتبر روسی و ۲۰ کشور جهان بود، مجالی شد تا دستاوردهای دانش‌بنیانی ایرانی در قالب پاویونی ملی به نمایش در بیاید.


امسال سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات در شهر مسکو برپا شد و ۹ شرکت دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق ایرانی با ارائه آخرین دستاوردهای خود در آن شرکت کردند. حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مسکو با ارائه محصولاتی در حوزه دیجیتال، ناوبری، ارتباطات و مخاربرات در این نمایشگاه معتبر اتفاق افتاد.

در این نمایشگاه سه روزه جدیدترین دستاوردهای حوزه راداری، سیستم‌های نوین ماهواره‌ای، عکسبرداری هوایی برای بررسی وضعیت آب و هوا، بلایای طبیعی، تجهیزات هدایت و کنترل هوایی و کشتیرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های مسکو به نمایش درآمده است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با کمک کارگزاری ایرانی در این شهر، شرایط را برای حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در این نمایشگاه فراهم کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *