ثبت آثار در دو گروه در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران میسر شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹
در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران این امکان فراهم شده‌ که یک اثر امکان شرکت در ۲ گروه را داشته باشد.

به گزارش وبنا اطلاعیه جشنواره وب و موبایل ایران در این رابطه به شرح زیر است:

امسال آثار حاضر در جشنواره بنا بر ماهیت خودشان این امکان را دارا هستند که در ۲ گروه شرکت کنند، بطور مثال بعضی از سایت‌های فروشگاهی علاوه بر شرکت در گروه تخصصی خود، به علت تولید محتوای خوب و محتوا محور بودن علاقمند به شرکت در دسته‌بندی محتوا هم بودند که باتوجه به تغییر انجام شده از امسال این امکان فراهم است.


معرفی شاخه‌های گروه‌بندی جشنواره وب و موبایل

شاخه سازمانی و اطلاع‌رسانی

شاخه سازمانی و اطلاع رسانی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایت‌های شخصی می‌باشد که به علت دارا نبودن محصول و یا خدمات آنلاین امکان شرکت در شاخه کسب و کار را ندارند، این دسته آثار برای حضور در جشنواره وب و موبایل ایران لازم است که از طریق شاخه سازمانی و اطلاع‌رسانی اقدام به ثبت نام کنند.

امسال بطور آزمایشی ثبت‌نام در بعضی از گروه‌های این شاخه رایگان نیست که خبر و توضیحات کامل این تغییر را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

شاخه کسب و کار

این شاخه برای کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ‌هایی است که خدمات یا محصول خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن خود ارائه می‌کنند. سایت‌های شرکتی که خدمات آنها وابسته به بستر اینترنت نیست در این گروه نباید شرکت کنند. در صورت شرکت کردن در این گروه اثر توسط کمیته ثبت آثار رد خواهد شد. وبلاگ‌های شخصی، سایت‌های اطلاع‌رسانی، سایت‌های شرکت‌های نرم افزاری و امثالهم باید در شاخه سازمانی و اطلاع‌رسانی در گروه شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی یا شرکت‌های طراحی وب و سئو وابسته به فعالیت خود شرکت کنند، این آثار در شاخه کسب و کار تایید نخواهند شد.

شاخه محتوا

شاخه محتوا، برای سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌های محتوایی و خبری می‌باشد، سایت‌هایی که عمدتا کاربر برای استفاده نیاز به لاگین ندارد و برای مطالعه محتوا وارد سایت شده‌است.

توجه کنید که سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌های آموزش الکترونیک بهتر است در شاخه کسب و کار عضو گروه آموزش الکترونیک شوند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *