کم و کیف حمایت‌های صادراتی ساختار حمایتی همگرا در وبیناری تخصصی بررسی می‌شود؛

ارائه خدمات صادراتی به بازی‌سازان از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این خدمات شامل تدوین گزارش تحقیقات بازار بین‌المللی و یا طرح کسب‌ و کار صادراتی، آموزش‌های بازرگانی و صادرات، منتورینگ و مشاوره صادرات، حمایت از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و نشر بین‌المللی و حمایت از شرکت در رویدادهای بین‌المللی آنلاین و حضوری است.
براساس اعلام دبیرخانه همگرا اعضایی که از خدمات حمایتی صادراتی استفاده کنند، واجد شرایط بهره‌مندی از مبلغ تشویقی صادراتی می‌شوند که این مبلغ تشویقی صادراتی می‌تواند اعتبار داخلی اعضاء را تا دو برابر افزایش دهد.
اعضاء برای ثبت درخواست در سامانه همگرا اینجا کلیک کنند.
با این توضیح ممکن است سوالات دیگری در خصوص استفاده از این خدمات بین‌المللی معرفی شده توسط ساختار حمایتی همگرا داشته باشید. به همین منظور دبیرخانه ساختار حمایتی همگرا با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات و دریافت نظرات بازی‌سازان در خصوص این خدمات بین‌المللی معرفی شده، برای روز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه وبیناری با موضوع نیازها و خدمات قابل ارائه حمایت‌های صادراتی برگزار می‌کند.
این وبینار به صورت مشترک و با همراهی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود و تیم‌ها و شرکت‌های عضو ساختار حمایتی همگرا می‌توانند با شرکت در آن نظرات خود را در راستای هرچه بهتر شدن حمایت‌های صادراتی مطرح کنند.
حضور در این وبینار کاملا رایگان است و برای شرکت در آن فقط کافی است اینجا ثبت نام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما پست‌ها و استوری‌های صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame را هم دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *