جوابیه سایت گل آقا به سایت جهان نیوز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۸

وبنا – سایت گل آقا در پاسخ به مطلب “پروژه گل آقای ۲ توسط هاشمی کلید می خورد” مطلبی را منتشر کرده است که در ادامه بصورت کامل منتشر شده است.


“اگر تا دیروزعلم پزشکی ثابت کرده بود که برخی امراض واگیر دار است و مثلا آدم سرما خورده هنگام عطسه کردن جلوی دهانش را نگیرد، اطرافیانش هم سرما می خورند، چند روزی است یک کشف سیاسی- اخلاقی هم به کشفیات اخیر مان اضافه شده و آن هم اینکه: اگر سیاستمدارها شروع به دروغگویی کنند برخی افراد مستعد، با سرعتی باور نکردنی به این بلای خانمانسوز دچار می شوند. نمونه اش هم برخی روزنامه نگاران مجازی که گمان می کنند حال که در فضای مجازی می نویسند پس نوشته هایشان نیازی به پشوانه های حقیقی ندارد و روزنامه نگار هم مثل تعریف برخی ها از سیاست، بیش و پیش از تخصص و عشق به رو نیاز دارد!
مطلب طنز کوتاه: بنویسید خاتمی، بخوانند ناطق نوری  که در انتخابات خرداد ۱۳۷۶ و در حالیکه هنوز پیامک و اینترنت  در جامعه رشد نکرده بود آن چنان جنجالی و موثر بود که برخی یکی از عوامل مهم پیروزی خاتمی را همین طنز کوتاه می دانستند. اما در همان زمان هم کیومرث صابری (گل آقا) به صراحت اعلام کرد چنین مطلبی در هیچ کدام از شماره های هفته نامه گل آقا چاپ نشده و حتی برای کسی که بتواند چنین مطلبی را پیدا کند جایزه هم تععین کرد. اما متاسفانه عمر گل آقای مان کفاف نداد که ببیند در این روزها جهان نیوزیها نه تنها این مطلب که حتی کاریکاتور مرتبط  با آن را هم در گل آقا کشف کردند!
البته درست است که گل آقا دیگر در میان ما نیست اما شاغلام و سایر اصحاب آبدارخانه بی صبرانه منتظرند نویسنده این مقاله با مجله گل آقایی که چنین مطلب و کاریکاتوری در آن چاپ شده بیاید و با گرفتن جایزه ای که آن زنده یاد تعیین کرده ما را از عواقب وجدانی نگهداری چنین جایزه با صاحبی برهاند. البته این احتمال وجود دارد که نویسنده مقاله، گل آقا را آن قدر مردمی می داند که نسبت دادن یک شایعه مردمی به آنرا عین منطق روزنامه نگاری می داند… راستی حالا که گل آقا در ماههای اخیر تعطیل شده  و در روزهای انتخابات منتشر نمی شود معلوم نیست برخی عزیزان قرار است سیل طنزهای مردمی (اعم از منثور و منظوم!) که این روزها دهان به دهان و گوشی به گوشی می چرخد را به کجا نسبت دهند!”


برای مشاهده سایت گل آقا به آدرس www.golagha.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *