خدمات مانیار در حوزه نیکوکاری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹

از گذشته‌های دور تا به امروز، چه در زمان‌هایی که تنها راه کمک از راه اهدای کالا بود و مردم از محصول زمین و یا باغ خود به نیازمندان می‌بخشیدند و چه در روزگار کنونی که حتی کمک به صورت وجه نقدی تا حد زیادی از بین رفته و روش‌های انتقال وجه آنلاین بین مردم به این هدف رایج شده است، همواره کمک به هم‌نوع و حمایت از نیازمندان در فرهنگ و منش ایرانیان وجود داشته است.

خیرین نیاز به سیستم‌های به‌ روز و نوین پرداختی دارند، مانیار با ارائه درگاه پرداخت، لینک پرداخت و همچنین کیوآرکد پرداختی می‌تواند دغدغه‌ی خیرین را برای جمع‌آوری و مدیریت مبالغ به حداقل برساند.

با دریافت درگاه پرداخت مانیار بدون نیاز به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و طی کردن فرایند طولانی دریافت این مجوز، می‌توانید وبسایت خود را به درگاه پرداخت مجهز کنید و از مزایای آن لذت ببرید. در اکثر مواقع برگزاری کمپین‌ها باعث سردرگمی در مدیریت مالی موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد می‌شود، اما لینک پرداخت مانیار دقیقا به همین هدف طراحی شده تا به شما اجازه دهد به طور نامحدودی درگاه پرداخت داشته باشید بدون اینکه نیاز به تعداد زیادی حساب بانکی داشته باشید.


در دورهمی‌هایی که اساس آن‌ها بر اختصاص دادن درآمد حاصل از فروش محصول یا خدمات، به فعالیت‌های انسان دوستانه استوار است، برگزارکننده باید برای همه غرفه داران کارتخوان تهیه کند که فرایندی بسیار زمانبر، پردردسر و پر هزینه است. در حالیکه با وجود کیوآرکد پرداختی مانیار روی پیشخوان هر غرفه، فقط کافیست تا پرداخت‌کنندگان آن را اسکن کنند تا به درگاه پرداخت بانکی هدایت شده و پرداخت خود را انجام دهند. در تمامی خدمات بالا گزارش‌گیری مهم‌ترین قابلیتی است که مانیار در اختیار موسسات خیریه قرار می‌دهد تا بتوانند لیست تمامی تراکنش‌ها را مشاهده کنند.

درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید می‌توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید یا با همکاران ما در بخش پشتیانی با شماره ۲۸۴۲۳۱۵۵-۰۲۱ در تماس باشید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *