از سلیقه کاربران دیگر در قالب وبلاگتان استفاده کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۸

وبنا – “از سلیقه کاربران دیگر در قالب وبلاگتان استفاده کنید” یک سرویس جدید از میهن بلاگ است که به کاربران اجازه می دهد از قالب های طراحی شده دیگر کاربران نیز استفاده کنند. در متن خبر میهن بلاگ آمده است “برای اغلب وبلاگ‌نویس‌ها، قالب وبلاگ‌ها حتی شاید بیشتر از محتوای آن‌ها مهم باشد. شاید درستش هم همین باشد چون مخاطب وبلاگ‌ها هم اول قالب و ریخت وبلاگ به چشم‌شان می‌آید. اگر قالب یک وبلاگ به دل ننشیند، بعید است محتوایش بتواند کسی را جذب کند.”


در ادامه آمده “خیلی از کاربران میهن‌بلاگ از قالب‌های پیش‌فرض استفاده می‌کنند و خیلی دیگر هم قالب‌شان را با نظر خود تغییر می‌دهند. برای این‌که به وبلاگ‌نویس‌های میهن‌بلاگی بتوانند از قالب‌های هم‌دیگر استفاده کنند، امکان تازه‌ای به صفحه مدیریت وبلاگ‌ها اضافه شده که به کاربران امکان می‌دهد قالب‌های طراحی‌شده دیگران را استفاده کنند. اگر شما هم دوست دارید به وبلاگ‌تان تنوع بدهید و میل دارید قالب وبلاگ‌های دیگران را به کار بگیرید، کافی است در نوار سمت‌راست صفحه مدیریت بلاگ، روی «قالب» کلیک کنید و سپس از منویی که باز می‌شود، گزینه «قالب‌های کاربران» را انتخاب کنید. “


این سرویس با شعار “دست‌به‌کار شوید و حس و حال تازه‌ای به وبلاگ‌تان بدهید!” راه اندازی شده است. برای مشاهده سایت به آدرس www.mihanblog.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *