تغییر در نحوه ثبت‌نام برخی گروه‌های جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹
در ادامه روند تغییرات سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت نام در برخی گروه ها ازجمله گروه‌های سازمانی و اطلاع رسانی شرایط تازه‌ای پیدا کرد.

در پی این تغییرات از این پس شرکت‌کنندگان در گروه‌های «شرکت‌ها و موسسات خصوصی»،‌ «شرکت‌های طراحی وب و سئو»، «وب سایت‌های شخصی»،‌ «بانک و بیمه و شرکت‌های بورسی»، و «تامین‌کنندگان اینترنت و زیرساخت»، برای شرکت در جشنواره می‌بایست مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت آنلاین پرداخت کنند.

شایان شلیله در خصوص دلیل تغییرات ایجاد شده و شرایط تازه ثبت‌نام در این گروه‌ها گفت: «دلیل اصلی ما این بوده که بتوانیم از نظر کیفی و همینطور حقوق مالکیت فکری در برخی شاخه‌ها نظارت بیشتری داشته باشیم. برای مثال در شاخه سازمانی و اطلاع‌رسانی، هرساله آثار زیادی با استفاده از قالب‌ها و سرویس‌های رایگان آماده یا با اتصال دامنه به سرویس های بلاگ اقدام به ایجاد وبسایت کرده و با شرکت این آثار در جشنواره باعث افزایش تعداد آثار کم‌کیفیت در این گروه می‌شدند و چالش‌های زیادی را در پروسه داوری ایجاد می‌کردند. البته این امر در اکثر جشنواره‌های دنیا اتفاق می‌افتد. ما شرایط سخت‌تری برای برخی گروه‌های اعمال کرده‌ایم تا کنترل کیفیت کسب و کارهای حاضر در گروه‌های فوق بهتر انجام شود.»

شایان‌ذکر است که برندگان و کاندیدهای سال های گذشته در این گروه‌ها، برای شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.
دبیرخانه جشنواره وب اعلام کرده این تغییر در کنار اختصاص داوران تخصصی در شاخه محتوا از تغییرات زیرساختی مربوط به جشنواره وب و موبایل ایران است که به صورت آزمایشی در جشنواره امسال اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت و بالا بردن کیفیت انتخاب سایت‌های برتر، در سال‌های آینده در شاخه‌ها و گروه‌های دیگر نیز اجرایی می‌شود.


جشنواره وب و موبایل وب ایران همچنین اعلام کرده اضافه شدن هزینه ثبت‌نام برای گروه های مربوط به شاخه اطلاع رسانی هیچ تاثیری روی شاخه های دیگر ندارد و کسب و کار ها آنلاین و استارتاپ ها چه در قالب سایت و چه در قالب اپلیکیشن می توانند به صورت کاملا رایگان در شاخه کسب و کار و یا محتوا شرکت کنند. جشنواره وب و موبایل ایران تاکید کرده ثبت نام در این گروه‌ها همیشه رایگان خواهند ماند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص گروه‌ها به اینجا مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *