نخستین جشنواره اینترنتی ایران مد آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۸۸

وبنا – نخستین جشنواره اینترنتی ایران توسط خانه مد و همکاری گروه ایران مد و دکو مد آغاز به کار کرد. جاوید دبیر اجرایی جشنواره در جمع خبرنگاران سرویس خبری جشنواره با اعلام آغاز به کار رسمی جشنواره ایران مد در نخستین روز مرداد ماه سال جاری از تمامی علاقمندان به فرهنگ و هنر ایرانی دعوت کرد از گالری های جشنواره دیدن کنند و در انتخاب مد فصل مشارکت نمایند.


وی هدف جشنواره ایران مد را معرفی مد فصل ایرانی با ذوق و سلیقه ایرانی عنوان کرد و ادامه داد :‌در کشور ما علاقمندان به مد و موضوعات پیرامون ان بسیارهستند اما به دلایل گوناگون از جمله مشکلات زیر ساختی و سلیقه ای این موضوع تا کنون مورد توجه لازم قرار نگرفته است و از همین روی تا پیش از این مرجعی که نمایانگر و معرف مد ایرانی باشد وجود نداشته است. خانه مد این وظیفه را برعهده گرفته و در پی آن است تا در هر فصل با همراهی تمامی علاقمندان به این حوزه سلیقه روز ایرانی را به نمایش بگذارد.


دبیر اجرایی جشنواره ایران مد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران پیرامون ویژگیهای موضوعات برای قرار گرفتن در حوزه انتخاب علاقمندان به مد ایرانی گفت: ‌به لحاض موضوعی در حال حاضر در ۴ بخش اصلی لباس روز ، هنر امروز ، زیبایی و خانه متفاوت و با ۱۲ زیر بخش جشنواره کار خود را آغاز کرده است.


وی سپس افزود اما به لحاظ تولیدی اولویت جشنواره با تولیدات داخلی خواهد بود اما از آنجا که جهان در حال کوچکتر شدن به لحاظ توسعه ارتباطات و مبادلات می باشد امکان حذف کالاهای خارجی از بازار مد کشور وجود ندارد به علاوه برای ایجاد حس رقابت و پیشرفت تولیدات داخلی و حمایت از حق مصرف کنندگان کشورمان تولیدات دیگر کشورها نیز با شرط موجود بودن برای مصرف کننده ایرانی در جشنواره شرکت داده می شود.


جاوید در بخش دیگری از سخنان خود از هموطنان ایرانی ساکن دیگر کشورها دعوت کرد تا با ارسال تصاویر آثار خود و همچنین شرکت در انتخاب مد فصل ایران در کنار هم میهنان ساکن کشور به جریان عظیم فرهنگ بزرگ و چند بعدی امروز کشور ملحق شده و بدین ترتیب در رشد و شکوفایی آن همراه باشند . دبیر اجرایی جشنواره ایران مد در پایان اعلام داشت که طبق اعلام پیشین قرار بر این بود که آغاز به کار جشنواره از روز ۲۵ تیرماه انجام پذیرد اما به دلیل شرایط پس از انتخابات ریاست جمهوری ، فعالیت رسمی جشنواره از اول مرداد ماه آغاز و تا اول شهریور ماه ۱۳۸۸ ادامه خواهد یافت.

برای مشاهده سایت به آدرس www.khanehmod.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *