به پله‌های آخر ابربازی نزدیک می‌شویم؛

ثبت نام اختتامیه‌ نخستین مسابقه‌ی ابر بازی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹

ثبت نام اختتامیه‌ نخستین مسابقه‌ی ابر بازی آغاز شد. اختتامیه‌ و مراسم داوری رویداد – مسابقه‌ی ابربازی، ۲۰ مهر و به‌شکل آنلاین پخش می‌شود.

به گزارش وبنا، آنطور که برگزارکنندگان این رویداد اعلام کرده‌اند، به سه تیم برتر این مسابقه در مجموع ۵۰۰میلیون جایزه‌ی نقدی از سمت بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ تعلق می‌گیرد، هم‌چنین مجموعه‌ی شناسا در همکاری با شتابدهنده‌ی تریگ‌آپ، تا سقف ۱۰ تیم را با ارزش بیش از ۱.۵میلیارد تومان وارد مرحله‌ی سرمایه‌گذاری و شتابدهی خواهند کرد.

در این رقابت بیش از ۱۴۰۰ نفر در حوزه‌های برنامه‌نویسی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی و توسعه‌ی کسب‌وکار ثبت نام کرده بودند که پس از ارزیابی و انجام چالش، ۲۳۳ نفر وارد مرحله‌ی تیم‌سازی شدند. درنهایت از میان ۲۰ تیم تشکیل شده، ۱۴ تیم توانستند با تولید محصول اولیه به مرحله‌ی پایانی داوری وارد شوند.


محصولات ابری که این ۱۴ تیم در تلاشی شش ماهه و با هدایت و همراهی ابر آروان تولید کرده‌اند در حوزه‌های پلتفرم ویدیو، مدیریت سرمایه انسانی، محتوا و دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیا، ذخیره‌سازی اطلاعات و پلتفرم‌های ابری است.

پیش از این با حضور کرونا تمامی مراحل برگزاری این رویداد از ثبت‌نام، ارزیابی، تیم‌سازی، انتخاب ایده و تولید محصول، با سختی‌های بسیار، به‌شکل آنلاین برگزار شده است. با تداوم حضور کرونا، درنهایت اختتامیه‌ی این رویداد – مسابقه نیز به‌شکل آنلاین برگزار می‌شود.

قرار است پله‌ی آخر ابربازی، با اتفاقات هیجان‌انگیزی همراه باشد؛ با رفتن به لینک https://r1c.io/abrevnt  رایگان در این رویداد ثبت نام کنید تا در یک داوری سخت، شاهد تولد استارت‌آپ‌های جدید ابری کشور باشید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *