ثبت نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹
کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل

ثبت نام آثار در سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رسمی از ١٣ مهرماه آغاز شد.

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران که چندی پیش از برگزاری سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داده بود، اعلام کرد ثبت نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها مطبق روال سال‌های گذشته به صورت آنلاین انجام خواهد شد و تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند از ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه روز یکشنبه ۱۳ مهر ماه با مراجعه به سایت www.iwmf.ir سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را برای حضور در این رقابت ثبت نام کنند.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پس از ثبت نام و شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تایید اولیه به صورت رسمی در این جشنواره شرکت داده خواهند شد.


سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند پس از ثبت نام و تایید کمیته پذیرش و با قراردادن کد رای گیری مردمی در سایت خود در بخش رای گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی از دیدگاه مخاطب شرکت کنند.

پس از پایان زمان ثبت نام در ۳۰ آبان ماه،از اول اذر ماه ۹۹ داوری جشنواره وب و موبایل ایران آغاز خواهد شد و تمام مدیران کسب و کارهاو توسعه‌دهنده وب و موبایل ایران می‌توانند در داوری مرحله اول انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایران مشارکت کنند.

داوری جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله در سه مرحله با مشارکت بیش از ۳۰۰۰هزار نفر از فعالین این صنعت و به صورت آنلاین برگزار می شود.

شایان شلیله، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص شروع ثبت نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «باتوجه به اینکه هر ساله تمام بخش‌های جشنواره به آنلاین برگزار شده، شیوع بیماری کرونا نمی‌تواند در مراحل ثبت نام و داوری تاثیر و یا خللی ایجاد کند. از این رو فقط شاهد تغییرات اجرایی در مراسم اختتامیه و نحوه اعلام برندگان هستیم.»

میلاد احرام پوش،بنیان‌گذار دیگر جشنواره وب و موبایل ایران در این خصوص گفت: «خوشحالم که امسال هم مانند ۱۲ سال گذشته، ثبت‌نام آثار در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شده و کرونا باعث وقفه در فرآیندهای جشنواره نشده است. امسال سعی کردیم با بازبینی مجدد گروه‌ها، خصوصا در بخش کسب و کار و همچنین در بخش بازی‌ها، تمرکز بیشتری بر روی بهبود این بخش‌ها داشته باشیم. همچنین امیدواریم امسال با توجه به تغییر در نوع برگزاری اختتامیه، شاهد اختتامیه جذابی باشیم.»

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «امسال سعی داریم به منظور افزایش کیفی نامزدها در برخی از گروه‌های محتوایی از داورهای تخصصی استفاده کنیم. داورهای تخصصی جهت تصمیم نهایی برای انتخاب نامزدها اقدام به ارائه نظرات به گروه داوری اصلی می‌کنند.»

رضا جمیلی از اعضای شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «اکوسیستم استارتاپی ایران در حال پوست انداختن است و این پوست‌اندازی با یکی از دوره‌های رکود اقتصادی کشور هم‌زمان شده است. شاید بسیاری این هم‌زمانی را درست تحلیل نکنند و پایان دوره استارتاپ‌ها و جریان استارتاپی را اعلام کنند. اما به نظر می‌رسد بازیگران این فضا در حال تغییر هستند و در دو سال آینده برخی چهره‌ها و بازیگران تاثیرگذار سال‌های گذشته به‌طور کلی از این فضا خارج شده و چهره‌ها و بازیگران جدیدی جای آن‌ها را بگیرند.»

جمیلی ادامه داد: «حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در ماه‌هایی که از سال ۹۹ می‌گذرد به نسبت شرایطی که درآن به سر می‌بریم امیدواری‌ها به آینده این فضا را بیشتر می‌کند. از این رو و در این مقطع که با تحولات زیادی همراه است برگزاری جشنواره وب و موبایل و حضور پرقدرت کسب‌وکارهای آنلاین در آن اهمیتی دوچندان پیدا کرده است. امیدوارم که جشنواره امسال فارغ از شکل و شمایل برگزاری‌اش بتواند در شناسایی جریان‌های آینده‌دار و کسب وکارهای خوش‌آتیه آن نقش مهمی را ایفا کند. این یکی از ماموریت‌هایی است که امسال برای جشنواره در نظر گرفته‌ایم تا این رویداد مهم استارتاپی، نقش توسعه‌ای خود را همانند گذشته بازی کند.»

نحوه شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

شرکت کنندگان پس از ثبت نام و ایجاد پروفایل در وبسایت جشنواره به آدرس www.iwmf.ir، با ورود به داشبورد و وارد کردن اطلاعات اثر خود می‎توانند در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کنند.

شرکت کنندگان می بایست در طی مسیر گروه متناسب با سایت و یا اپلیکیشن خود را انتخاب کنند. امسال گروه‎بندی جشنواره شاهد تغییراتی بوده است، برای مشاهده گروه‎بندی سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران می توانید به سایت جشنواره و صفحه گروه بندی های به آدرس https://iwmf.ir/categories مراجعه کنید.

شرکت کنندگان می بایست پس از ثبت اثر و تکمیل مراحل تایید مالکیت، با مراجعه به پنل خود در سایت، روی گزینه “شرکت در جشنواره” کلیک کرده تا اثر به صورت کامل در جشنواره شرکت داده شود.

ثبت نام اپلیکشن ها
اپلیکیشن های موبایل نیز برای ثبت نام در سیزدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران همچون دوره‌های گذشته می‌بایست به پنل توسعه‌دهندگان کافه بازار برای اپلیکیشن‌های اندرویدی و سیب‌اپ برای اپلیکیشن‌های آی ‌او آس مراجعه کنند. فرایند ثبت نام برای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از طریق کافه بازار و سیب‌اپ به اطلاع توسعه دهندگان موبایل خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کرده و یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

**دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران
۱۲ مهر ۱۳۹۹*

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *