خدمت « املاک من » به سامانه «تهران من»اضافه شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹
املاک من
خدمت «املاک من» به سامانه «تهران من»اضافه شد. املام کم این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا املاک خود را به همراه اطلاعات کامل در این سامانه انتخاب نموده و از امکانات متعددی در این حوزه بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداریتهران، با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی، به تازگی امکان ذخیره املاک توسط شهروندان و در اختیار داشتن اطلاعات آنها در حساب شهروندیشان در سامانه «تهران من» فراهم شده و به زودی این امکان روی آخرین نسخه اپلیکیشن تهران من نیز قرار خواهد گرفت.

شهروندان با ورود به سامانه تهران من می‌توانند در قسمت «خدمات ملک و شهرسازی»  املاک مورد نظر خود را با وارد کردن شناسه ملک یا شماره پرونده شهرسازی و یا با ارائه نشانی دقیق روی نقشه پیدا کنند و آن را به حساب شهروندی خود اضافه کنند. کاربران با استفاده از داده‌هایی نظیر کد پستی، جهت ساختمان، متراژ و طبقه می‌توانند واحد مورد نظر خود را نیز به طور دقیق مشخص و پیدا کنند.

 


اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

پس از افزودن املاک به حساب شهروندی، کاربران به صورت خودکار از تمامی عوارض شهرداری مرتبط با ملک مورد نظر مثل عوارض نوسازی و پسماند آگاه می‌شوند و امکان پرداخت آنلاین آنها را نیز در اختیار دارند. همچنین می‌توانند سایر قبوض خدماتی همچون قبض آب، برق، گاز و تلفن را هم به اطلاعات ملک خود اضافه و پرداخت کنند و در صورت صدور قبضی جدید از آن اطلاع یابند.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *