شروع به کار پلتفرم جامع ارتباط با مشتری ایمبر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹
ایمبر

بی‌شک جذب و نگه‌داری مشتریان یکی از چالش‌های بزرگ برای کسب‌وکارهای آنلاین است. ایمبر به وسیله‌ی چندین محصول و امکانات متفاوت به شما کمک می‌کند که در مرحله‌ اول، بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و در مراحل بعد، آن‌ها را آموزش دهید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند.

ایمبر چه محصولاتی ارایه می‌ده؟

  • محصول مکالمه

یکی از محصولات ایمبر، مکالمه است. زمانی که کاربری در سایت شما پیام ارسال می‎‌کند، شما می‌توانید با وارد شدن به قسمت مکالمه در اپلیکیشن تحت وب به پیام او پاسخ دهید و شروع به مکالمه با کاربر کنید. اپراتورها می‌توانند پیام خود را به صورت متنی یا صوتی (voice) به کاربر بفرستند و همچنین برای سرعت بخشیدن به روند پشتیبانی می‌توانند از پیام‌های آماده استفاده کنند. در بخش مکالمه، شما می‌توانید اطلاعات مختلف کاربر مثل نام، ایمیل و شماره تماس را ببینید و به آخرین مکالمات او با همکارانتان دسترسی داشته
باشید.

نمایی از ابزارک مکالمه ایمبر
نمایی از ابزارک مکالمه ایمبر
  • محصول قلاب

قلاب یکی از دیگر از محصولات ایمبر است و شما می‌توانید با استفاده از قلاب‌های مختلف ایمبر بازدیدکننده‌های سایت را به چت جذب کنید، اطلاع رسانی انجام دهید، مراحل on-boarding را طی کنید، توسط ویدئو آن‌ها را آموزش دهید و همچنین پیشنهادهای مختلف خود را به آن‌ها ارایه دهید.


محصول قلاب (پیام هوشمند)
محصول قلاب (پیام هوشمند)

شما می‌توانید در صفحات مختلف سایت خود، قلاب‌های متفاوت تعریف کنید و کاربران متفاوتی را مورد هدف قرار دهید. به عنوان مثال، شما می‌توانید به کاربرانی که وارد صفحه محصولات شما می‌شوند، پیشنهادهای تبلیغاتی و کدهای تخفیف را از طریق قلاب پیام هوشمند ارایه دهید.

  • محصول پایگاه دانش

پایگاه دانش منبعی از اطلاعات است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها با محصولات و کسب و کار شما بهتر آشنا شوند، و همچنین طرز استفاده از خدمات و محصولاتتان را یاد بگیرند. ایمبر این امکان را برای شما فراهم می‌کند که پایگاه دانش خود را ایجاد کنید، مقاله‌های مورد نظر را بنویسید و آن‌ها را دسته بندی کنید. شما به وسیله افزونه پایگاه دانش، می‌توانید مقالات مختلف خود را در صفحه اول ابزارک چت در سایت خود نمایش دهید تا کاربران با جستجو و کلیک روی هر کدام از آن‌ها به مقاله مورد نظر مراجعه کنند. همچنین می‌توانید رابط کاربری پایگاه دانش خود را نسبت به هویت برند خود شخصی سازی کنید.

  • محصول مخاطبین

در ایمبر شما می‌توانید تمام کاربران خود، تاریخچه و اطلاعات کامل آن‌ها را در قسمت مخاطبین مشاهده کنید، آن‌ها را ویرایش کنید و به تمام مکالمات کاربران دسترسی داشته باشید. کاربران در این ایمبر به دو دسته‌ی “مشتریان” و ”سرنخ‌ها” تقسیم می‌شوند.

نمایی از محیط پنل

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *