کلاسیوم ؛ آموزش‌های تخصصی کاربردی و دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹
کلاسیوم

کلاسیوم یک وبسایت آموزش آنلاین است که به ارائه‌ی محتوای آموزشی تخصصی فراکلاسی دانشگاهی می‌پردازد. این وبسایت آموزش آنلاین بر محور آموزش‌های ویدئویی فعالیت می‌کند و مخاطب خود را دانشجویان علوم مهندسی لحاظ کرده است. آموزش‌های کلاسیوم با این رویکرد چهار حوزه‌ی اصلی علوم مهندسی و نرم‌افزاری، کسب‌وکار، پذیرش تحصیلی، و مباحث عمومی مرتبط را شامل می‌شود و تمامی محتوای ارائه شده، توسط مدرسان همکار کلاسیوم که اساتید دانشگاهی و یا دانشجویان برتر داخل و خارج از کشور هستند، تهیه شده است.

علاوه بر این، کلاسیوم یک بستر امن برای ارائه و انجام پروژه‌های مهندسی، صنعتی و دانشگاهی فراهم آورده است که در آن یک شبکه از متخصصین رشته‌های مختلف به عنوان مجریان پروژه در ارتباط با پروژه‌های تعریف شده توسط مخاطبان قرار دارند. در این میان، کلاسیوم ضمن ایجاد ارتباط میان دو طرف، با دریافت و بلوکه کردن وجه، از یک سو خیال مجری پروژه را از دریافت مطمئن هزینه پس از انجام کامل و به موقع پروژه آسوده ساخته و از سوی دیگر به کارفرما اطمینان می‌دهد در صورت عدم انجام پروژه هزینه‌اش محفوظ است. علاوه بر این، در موارد اختلاف، هر دو طرف ارزیابی و قضاوت کلاسیوم را برای حل اختلاف می‌پذیرند‌.

در کنار خط اصلی وبسایت در ارائه‌ی ویدئوهای آموزشی و پروژه‌های صنعتی و مهندسی، دو بحث جانبی ارائه‌ی محتوای غیرویدئویی (نوشته یا فایل) و ارائه‌ی کتب تخصصی، هر دو مرتبط با حوزه‌های ویدئویی ارائه شده، نیز دنبال می‌شوند تا یک بستر آکادمیک کامل برای ارائه‌ی خدمات به مخاطبان این وبسایت فراهم گردد. کلاسیوم، با چند سال تجربه‌ی راه‌اندازی وبسایت در حوزه‌ی آموزش تخصصی شکل گرفته تا خلأهای موجود را با مشارکت دانشجویان و دانش‌آموختگان هر حوزه و نظارت متخصصین همان حوزه‌ها برطرف کند.


سایر استارتاپ‌های معرفی شده در وبنا:

ژین ؛ سامانه نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین

اثاث کشی ؛ سامانه باربری و حمل‌ونقل

دیجی باربری؛ اپلیکیشن حسابداری در حوزه شرکت‌های حمل و نقل

دانلود آسان جزوه و مقاله از جزوه یاب

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *