اختصاصی وبنا – کلوب رفع فیلتر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸

وبنا – سایت کلوب دات کام که در روز عاشورا فیلتر شده بود امروز صبح بطور کامل از فیلتر خارج شد. محمد جواد شکوری مقدم مدیر فنی سایت کلوب به وبنا گفت “سایت کلوب تنها سایتی است که به این تعداد فیلتر و رفع فیلتر شده است.

وی در پاسخ به سوال “دلیل فیلتر شدن کلوب چه بوده است و چطور رفع فیلتر شد؟” به وبنا گفت “از دبیرخانه کمیته تعیین مصادیق برای ما ایمیل ارسال شد در خصوص محتوای مجرمانه تولید شده توسط کاربران در سایت، و از ما درخواست کردند که این اطلاعات از سایت حذف شود. در حدود یک هفته طول کشید تا از میان ۳۵۰ میلیون رکورد اطلاعات ما اطلاعات مشکل دار را از سایت حذف کردیم”

شکوری مقدم در پاسخ سوال “چرا وقتی درخواست کردند سایت را هم فیلتر کردن؟” گفت دلیل این موضوع را نمی دانم.

مدیر فنی سایت کلوب به وبنا گفت کاربرانی که اطلاعات مجرمانه در سایت وارد کرده بودند از طرف سایت اخطار دریافت کردن و برخی هم که قبلا اخطار گرفته بودند مسدود شدند.

مدیر فنی سایت کلوب در جواب آخرین سوال مبنی بر اینکه در این مدت چه مقدار خسارت مالی به کلوب وارد شده است و چه کسی پاسخگو است به وبنا گفت “خسارت جدی از جهت اعتباری و کار های مربوط به بازرگانی و تبلیغات به کلوب وارد شده است و برای جبران این خسارت به فعالیت بیشتر و زمان زیادی نیاز داریم”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *