براساس اطلاعیه ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران:

زمان بندی برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹
سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با انتشار اطلاعیه‌ای روزشمار این دوره از این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش وبنا براساس این اطلاعیه مهلت ثبت نام سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از تاریخ ۱۳ مهر ۹۹ آغاز و در تاریخ ۳۰ آبان ۹۹ به پایان می‌رسد. همچنین ۱۹ مهر ۹۹ تاریخ آغاز رای‌گیری مردمی این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران در نظر گرفته شده است.

آنطور که در زمانبندی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل اعلام شده داوری مرحله اول این جشنواره ۱ آذر ۹۹ خواهد بود و تا ۲۵ دی ۹۹ ادامه خواهد داشت. با پایان داوری مرحله اول دومین مرحله داوری آثار در تاریخ ۲۶ و ۲۷ دی ۹۹ توسط شورای داوری انجام می‌شود و در پایان روز دوم داوری کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل اعلام می‌شود.


 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

در پایان برترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های سیزدهمین جشنواره وب و موبایل در تاریخ ۳۰ بهمن و ۱ اسفند ۹۹ در جریان اختتامیه این رویداد اعلام خواهد شد.

به گزارش وبنا شواری سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران در اطلاعیه‌ای از برگزاری کاملا آنلاین این رویداد به واسطه شیوع کرونا خبر داده بود.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

مطالب مرتبط:

داوران تخصصی به سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ملحق می‌شوند

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، احتمالا کاملا آنلاین

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *