سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد؛

ارائه اینترنت نیم‌بها و با سرعت متفاوت به تولیدکنندگان محتوا

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

امکان اعمال تعرفه نیم بها و سرعت متفاوت برای تولید کنندگان محتوای داخلی فراهم شد. بر اساس مصوبه شماره ۲۳۷ و ۲۴۸ کمیسیون تنظیم مقرارت ارتباطات، امکان اعمال تعرفه نیم بها و سرعت متفاوت برای تولید کنندگان محتوای داخلی، فراهم شده است.

به گزارش وبنا اطلاعیه روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران در این مورد به شرح زیر است:

بر اساس مصوبه شماره ۲۳۷ و ۲۴۸ کمیسیون تنظیم مقرارت ارتباطات مبنی بر امکان اعمال تعرفه نیم بها و سرعت متفاوت برای تولید کنندگان محتوای داخلی، کلیه اپراتورهای داخلی موظف‌اند امکان تفکیک ترافیک داخل از بین الملل را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتواهای داخلی را به صورتی ترجیحی و به میزان نصف تعرفه دیتای بین‌الملل محاسبه نمایند.


به همین منظور با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از کسب و کارهای فعال در زمینه آموزش الکترونیکی، از کلیه تولیدکنندگان محتوای داخلی آموزشی دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی http://g2b.ito.gov.ir نسبت به ثبت فهرست سامانه‌ها و برنامه‌های کاربردی (app) که در داخل کشور میزبانی می‌شود اقدام نمایند تا اپراتورها تعرفه ترجیحی برای مشترکانی که به سایت‌های مذکور مراجعه می‌نمایند را اعمال نمایند. در ضمن به دلیل پیچیدگی‌های اجرای فنی برای اعمال تعرفه یاد شده از زمان ثبت‌ درخواست تا فعال‌سازی، نیازمند یک ماه زمان است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *