اعلام روزانه نرخ میوه و تره‌بار در سامانه «تهران من»

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

نرخ میوه و تره‌بار به طور روزانه در سامانه «تهران من» اعلام می‌شود.

شهرداری تهران در بروزرسانی جدید اپلیکیشن تهران من این امکان را برای شهروندان تهرانی فراهم کرده است تا به نرخ نامه روزانه اقلام ارائه شده در میادین میوه و تره‌بار شهر دسترسی داشته باشند و همچنین نزدیک‌ترین میدان تره‌بار به محله و منزل خود را روی نقشه پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این سرویس جدید کافی است مکان مورد نظر خود را مشخص کنید تا اپلیکیشن «تهران من» تمامی میادین تره‌بار اطراف شما را بر روی نقشه نمایش دهد. با انتخاب هر کدام از میادین روی نقشه می‌توان نام، نشانی و تنوع محصولات ویژه آن را مشاهده کرد. از ابتدای راه اندازی آخرین نسخه اپلیکیشن تاکنون بیش از ۵۳ هزار کاربر از این سرویس جدید بازدید و استفاده کرده‌اند.
در قسمت نرخ‌نامه می‌توان به سرفصل‎های محصولات موجود در میادین میوه و تره‌بار دسترسی داشت. در هر قسمت، انواع متنوعی از یک محصول با دسته‌بندی‌های تفکیک شده و قیمت به‌روز، درج شده است.


گفتنی است در حال حاضر اپلیکیشن تهران من برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS قابل بهره‌برداری بوده و شهروندان تهرانی می‌توانند برای دانلود آخرین نسخه، به صفحه “نرم‌افزارهای موبایلی شهر تهران” در سایت تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *