آیا سایت ببینیم، وب را با سرمایه نزدیک تر می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

وبنا – امین گرجی – ببینیم، سایتی است که مطالب و محتوای آن با هدف اطلاع رسانی بر اساس زاویه ای از تکنولوژی وب که کمتر در ایران به آن پرداخته شده است، ایجاد شده است. ببینیم با بیان اخبار، گزارشات و تحلیل های ایرانی و نمونه های خارجی در قالبی متفاوت سعی دارد مدل های تجاری و گردش سرمایه در بازار جهانی امروز را توضیح دهد.

ببینیم ادعا دارد که ساز و کار تجارت در فضای وب را به شکلی متفاوت از آنچه تا به حال دیده و شنیده ایم، به نمایش خواهد گذاشت و فضایی پر از پتانسیل های تجاری، در وب بوجود خواهد آورد.  تیم ببینیم سریع است. هم زبان برنامه نویسی سریعی دارد و هم از متد چابک (Agile) برای پیاده سازی وب سایت خود استفاده کرده و می کند. 

ببینیم امکانات مناسبی را برای خوانندگان و نویسندگان خود فراهم آورده است. الگوریتم های حفظ حقوق نویسنده،گروه بندی و دسته بندی مناسب، امکان دسترسی به فید های هر گروه، امکان ایجاد مکالمه با موضوعیت هر مطلب، ذخیره پست های دلخواه شما برای دسترسی های آینده و … همچنین در صورت تمایل می توانید در سایت ببینیم بنویسید و یا اگر در فضای دیگری می نویسید آدرس آن را برای تیم ببینیم بفرستید تا محتوای ایجاد شده توسط شما به نام خودتان در سایت ببینیم به اشتراک گذاشته شود.

ببینیم هفته آینده یک مدل تجاری جدید را با هدیه یک دستگاه iPad رایگان به دوستداران IT شروع خواهد کرد. این جایزه در طی فرآیند ساده ای که مدل تجاری ببینیم آن را تعریف می کند به برنده اختصاص می یابد. 

برای مشاهده سایت به آدرس www.bebinim.com مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *