خروج MTN از اسنپ دیر و زود دارد سوخت‌وسوز نه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

زمان زیادی از انتشار خبر خروج MTN از ایرنسل نگذشته که حالا خروج MTN از اسنپ خبرساز شده است. به گزارش بلومبرگ مدیر ارشد مالی MTN اعلام کرده علیرغم اینکه اسنپ بزرگترین سامانه آنلاین حمل‌ونقل ایران است اما این شرکت فعالیت در حوزه حمل‌ونقل آنلاین را جزء فعالیت‌های اصلی خود نمی‌داند.

هفته گذشته MTN که مالک ۴۳ درصد سهام گروه اسنپ است دشواری فعالیت در خاورمیانه را دلیل خروج خود از این منطقه اعلام کرده است.  البته رالف موپیتا خروج این شرکت از خاورمیانه را تدریجی اعلام کرده و به همین منظور شرکت‌های زیر مجموعه خود در یمن، افغانستان و سوریه در اولین مرحله برای فروش گذاشته می‌شوند و سهام ۴۹ درصدی این شرکت در اپراتور تلفن همراه ایرانسل به آخرین مرحله موکول شده است.

روابط عمومی اسنپ در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در رابطه با خروج MTN از دایره سهامداران این سامانه حمل‌ونقل به گفتن اینکه  شرکت ام‌تی‌ان ایرانسل در حال حاضر قصد خروج از گروه سهام‌داران اسنپ بسنده کرد. پاسخی که با گفته‌های مدیر ارشد مالی MTN مبنی بر خروج مرحله به مرحله این شرکت از خاورمیانه تطابق دارد.


آنطور که رالف موپیتا گفته MTN در حال حاضر مذاکرات جدی‌ای درمورد فروش ۷۵ درصد از سهام تجارت این شرکت در سوریه را آغاز کرده است.

آنچه مسلم است خروج MTN از گروه سهامداران اسنپ دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز نه. حال باید صبر کرد و دید که زمان خروج این شرکت از اسنپ چه زمانی خواهد بود، عواقب این خروج برای اسنپ چه خواهد بود و چه کسی جایگزین MTN در گروه سهامداران اسنپ خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *