سرمایه‌گذاری تلاشگران اقتصاد پایدار در کافه‌میوه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

کافه میوه، استارتاپ فعال در حوزه فروش آنلاین میوه و سبزیجات عمده سهام خود را به هلدینگ تلاشگران اقتصاد پایدار واگذار کرد.

به گفته بنیانگذار کافه میوه، شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار که در حوزه‌های مختلفی نظیر کشاورزی و عمران فعالیت می‌کند از این پس سهامدار اصلی این استارتاپ است.

علی عذیری از ارائه اطلاعات در مورد میزان سرمایه جذب شده امتناع کرد و گفت: «به دلیل مسائل محرمانه‌ای که در قراردادهای سرمایه‌گذاری وجود دارد صرفا می‌توانم بگویم عمده سهام کافه میوه را واگذار کرده ایم: «


به گفته عذیری، با وجود واگذاری سهام عمده این استارتاپ توافق شده است که مدیریت اجرایی کافه میوه کاملا در دست بنیانگذاران آن باقی بماند.

بنیانگذار کافه میوه با بیان اینکه که این استارتاپ پس از یک سال و نیم فعالیت موفق به جذب ۱۰ هزار کاربر شده است در مورد برنامه کافه میوه برای هزینه سرمایه جذب شده، گفت: «کافه میوه در حال حاضر صرفا در کرج فعال است و از این پس با سرمایه جذب شده قصد داریم خدمات این استارتاپ را به سراسر کشور گسترش دهیم. در قدم اول قصد داری پس از کرج وارد بازار تهران شویم.»

عذیری در پایان در رابطه با خدمات و ویژگی‌های کافه میوه گفت: «کافه میوه استارتاپی که در حوزه فروش آنلاین میوه فعالیت می‌کند. این استارتاپ از ۹ صبخ تا ۱۱ شب میوه‌های تازه را درب منازل به خریداران تحویل می‌دهد. میوه‌هایی کافه میوه به صورت روزانه تهیه و توزیع می‌شود. به همین دلیل مزیت رقابتی کافه میوه گارانتی مرجوعی محصولات است.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *