ثبت‌نام در دومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های دولتی تا پایان خرداد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹

‌در پی استقبال و مشارکت دستگاه‌های دولتی برای حضور در دومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های دولتی، زمان ثبت‌نام تا پایان خردادماه ۸۹ تمدید شد.

به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، مهدی آقامحمد، معاون پشتیبانی، مالی و اداری دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی ضمن اعلام این مطلب در رابطه با خصوصیات این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هماهنگی و اشراف علمی دانشگاه صنعتی شریف در اواخر تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و ضمن معرفی و تقدیر از برترین‌ها به رتبه های اول تا سوم هر گروه جایزه بزرگ وب اعطا می شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره به منظور افزایش همت و تلاشی مضاعف در راستای توسعه نظام اداری الکترونیک کشور و ارائه خدمات الکترونیک، ارتقاء روحیه رقابتی و ایجاد انگیزه در دستگاه‌های مربوطه در دستور کار دبیرخانه شورا قرار گرفته است.

آقامحمد با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ وب گاه دولتی تاکنون، از کلیه دستگاه‌های تابع قوای مجریه، مقننه و قضائیه و سایر نهادهای حاکمیتی که دارای وب‌گاه هستند، دعوت کرد تا به منظور شرکت در این ارزیابی، تا پایان خردادماه به پورتال دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی به نشانی www.scict.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *