آخرین اخبار مربوط به کرونا را دنبال کنید

مشاهده اخبار

با هدف ترویج ازدواج؛

پخش انیمیشن با موضوع ازدواج در خلال بازی‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹

حالا اینکه این دو موضوع متفاوت و ظاهرا بی ربط یعنی بازی کردن و ازدواج، کجا و چگونه به هم ارتباط پیدا می‌کنند و در یک نقطه مشترک به هم می‌رسند، سوالی است که پاسخ اش در راه اندازی پویشی با همین رویکرد است. پویش«ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب ترین بازی‌های موبایلی ایرانی»که با همکاری معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شکل گرفته است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این دو نهاد با هدف تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق صنعت بازی، در تصمیمی مشترک ایده‌ای را برای ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی برای توسعه فرهنگ ازدواج در ایران مطرح کردند.

براساس این ایده و طی تفاهم‌نامه مشترکی که بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۸ به امضا رسیده است، قرار شد که این کمپین به مناسبت هفته ازدواج طراحی و اجرا شود. این اتفاق افتاد و این پویش از اول مرداد همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و شروع هفته ملی ازدواج، از طریق بیش از ۱۰ بازی موبایلی پرمخاطب ایرانی شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

انیمیشن‌های ازدواجی در خلال بازی

حتما برای شما هم سوال است که فرهنگ ازدواج قرار است چطور از طریق این بازی‌‌های پرطرفدارموبایلی ایرانی ترویج و تبلیغ شود. ماجرا از این قرار است که معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان تولیدات فرهنگی نظیر انیمیشن‌هایی با موضوع ازدواج، تولید کرده که آنها در خلال بازی‌های مشخص شده، پخش خواهند شد. یعنی وقتی حسابی سرگرم بازی کوییزآوکینگز یا آمیرزا هستید، یکدفعه ویدئوی انیمیشنی طراحی شده در صفحه مقابل تان قرار می‌گیرد. شما با کلیک کردن روی این ویدئو، محتوای این انیمیشن‌ها را می‌بینید.

این چند بازی پرمخاطب
حتما می‌خواهید بدانید کدام بازی‌های موبایلی پرمخاطب ایرانی برای اجرای این پویش انتخاب شده‌اند. آمیرزا، کوییز آو کینگز، گشت پلیس۲، فندق، گلمراد، سماور، سفره چی، GT-DragRacing، کلماتیک، شهزاد، Color Crush، هی تاکسی، Daberna و منچرز بازی‌هایی هستند که این پویش داخل آنها اجرا شده است.
البته خوب است این توضیح را هم بدانید که صرفا ۴۰ ثانیه اول ویدئو در خلال بازی نمایش داده می‌شود. اما پس از آن، برای تماشای کامل‌اش به صفحه دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در آپارات و اکانت اینستاگرام آنها منتقل خواهید شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.