تکنیک های جذب اعتماد برای فروشگاه های مجازی ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۸۹

وبنا – امین گرجی – حتما پیش آمده است که وقتی حتی برای اولین بار وارد برخی از سایت ها می شوید ناخود آگاه به آنها اعتماد می کنید. حاضرید از فروشگاه آنها خرید کنید و مطالبشان را سر فرصت بخوانید. درباره آن با دوستان خود صحبت می کنید. جالب است که سایت های فارسی این حس را کمتر القا می کنند. بسیاری را می شناسم که به سایت های خارجی نسبت به سایت های ایرانی بیشتر اعتماد می کنند.

وقتی فروشگاه مجازی را راه اندازی می کنید اولین قدم جلب اعتماد مخاطبان است. به تکنیک هایی بیاندیشید که بتوانید در اولین بازدید در گوشه ذهن مخاطب جای بگیرید. البته این تکنیک ها زمانی تاثیر گذار هستند که شما محصول خوب با قیمت مناسب هم داشته باشید. تکنیک های جذب اعتماد باعث افزایش فروش شما خواهد شد. موارد زیر تکنیک هایی تاثیرگذار برای تبدیل یک بازدیدکننده به یک خریدار از فروشگاه اینترنتی شما است. با کمک این تکنیک های فاصله خود را از دایره اعتماد مشتری کاهش خواهید داد.

مشخصات ارتباطی شما، امنیت و تراکنش های امن، طراحی سنگین و شیک، Error نداشتن، کم کردن ریسک مشتری، صداقت، استفاده از سوشیال مدیا ها و همچنین استفاده از بلاگ و میکروبلاگ ها از عوامل تاثیر گذار در جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش شما می باشند.

این مطلب را می توانید بطور کامل در سایت ببینیم مطالعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *