وبنا – باشگاه تبلیغات خلاق ، فعالیت خود را آغاز کرد . این باشگاه توسط مرکز اطلاعات علمی تخصصی مدیریت و با هدف نمایش ، اطلاع رسانی و تحلیل تبلیغات ایران و جهان فعالیت خود را آغاز نمود .
به گفته مدیر مرکز اطلاعات علمی تخصصی مدیریت – مهندس سجاد بهجتی – قرار است این باشگاه آغاز تحولی در شیوه تبلیغات و اطلاع رسانی باشد ، بهجتی گفت : در بسیاری موارد هدف تبلیغات در لابه لای هنرهای گرافیکی پنهان می شود ، آنقدر پنهان که فراموش می کنیم تبلیغ برای چه ساخته می شود ! ، برای درک این موضوع کافیست ساعتی به تماشای تلویزیون نشسته و تبلیغات پر زرق و برق را تماشا کنید و سوالی در انتهای هر تبلیغ بپرسید ، آیا این تبلیغ باعث می شود من این کالا یا خدمات را خریداری کنم ؟ . . . پاسخ سوال می تواند خیلی مسائل را روشن کند .
بهجتی ادامه داد : تبلیغات خلاق ، به تبلیغاتی گفته می شود که مزایا و ویژگی های یک محصول را با کمال خلاقیت نمایش داده ، به نحوی که در ذهن ها بماند و اطلاع رسانی به نحوی جذاب تر انجام شود . و هدف این باشگاه بررسی و تحلیل تبلیغات موجود در ایران و جهان به گونه ایست که دیدی صحیح در اعضاء ایجاد گردد .
در پایان مدیر مرکز اعلام کرد : در نظر داریم در ماه های آتی با کمک اعضاء این باشگاه ، تبلیغات خلاق ایرانی را طراحی و به مرحله اجرا برسانیم ، امید آنکه این فعالیت آغازی جهت تحولی مناسب در زمینه تبلیغات باشد .
این باشگاه در آدرس www.AdsClub.ir در دسترس می باشد .