نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۸۹

وبنا – نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی در سطح ملی با هدف تاکید بر رعایت صداقت در تبلیغات و تاکید مضاعف بر علمی بودن صنعت تبلیغات برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی ، در این جشنواره که اختتامیه آن در تاریخ ۱۵ شهریورماه ۸۹ برگزار خواهد شد ، فیلم های تبلیغاتی تا حداکثر مدت زمان ۶۰ ثانیه در سه بخش: “فیلم های تبلیغاتی صنعتی” ، “فیلم های تبلیغاتی آموزشی و فرهنگی” و “فیلم های تبلیغاتی اطلاع رسانی” توسط ۵ داور که ۲ نفر از ایشان از خارج کشور دعوت می شوند ، مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت.

محمد علی حجازی دبیر این جشنواره افزود : این نخستین جشنواره اینترنتی به معنای واقعی در ایران خواهد بود که تمامی امور و مراحل جشنواره فقط و فقط در وب سایت رسمی جشنواره انجام می گیرد . آپلود کردن فیلم ها ، بررسی و انتخاب فیلم ها توسط هیات انتخاب ، داوری فیلم ها توسط هیات داوران و مخاطبان ، اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه همگی به واسطه وب سایت رسمی جشنواره صورت خواهد گرفت .

حجازی با اشاره به اینکه این جشنواره در سال اول به صورت ملی برگزار خواهد شد ، بیان داشت : در سال نخست برگزاری جشنواره سعی می شود تا آثار داخلی با یکدیگر به رقابت بپردازند و در سال های آینده پس از بررسی سطح کیفی فیلم های تبلیغاتی داخلی و مقایسه آنها با استانداردهای بین المللی ، تصمیم برای برگزاری آن در سطح جهانی گرفته خواهد شد .

دبیر جشنواره در ادامه در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره افزود : بررسی سطح کیفی فیلم های تبلیغاتی ، ارائه الگوهای موثر و مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی ، تاکید بر رعایت صداقت در تبلیغات ، تاکید بر علمی بودن صنعت تبلیغات ، ایجاد تحرک و پویایی در میان شرکت های تبلیغاتی ، تاکید بر ایجاز و تأثیرگذاری تبلیغات در کم ترین زمان ، ایجاد فضایی برای دوباره دیده شدن تبلیغات از جمله اهداف چهارده گانه این جشنواره اینترنتی است .

حجازی دبیر جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی در پایان بیان داشت : از آنجا که امروزه تکنولوژی در دسترس همگان قرار دارد و باید به نحو مطلوب در جهت بالا بردن سطح کیفی فعالیت ها از آن بهره برد ، این جشنواره نیز تلاش می کند با استفاده از تکنولوژی های موجود نسبت به برگزاری جشنواره با شیوه ای نوین اقدام نماید .

لازم به ذکر است که این جشنواره توسط شرکت فیدار تصویر برگزار می گردد .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت رسمی جشنواره به آدرس www.1minute.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *