لندین سرویس لندینگ پیج ساز کمپین های دیجیتال را راه اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹
لندین سرویس لندینگ پیج ساز کمپین های دیجیتال را راه اندازی کرد.
وقتی بخواهیم یک کمپین دیجیتال مارکتینگ اجرا کنیم نیاز داریم متناسب با هدف کمپین و مخاطب‌های خود لندینگ پیج استاندارد بسازیم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد. شما در لندین می‌‌توانید براساس ساختار و چارچوپ‌های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خودتون بسازید. برای تحلیل عملکرد لندینگ پیج خود را به انواع ابزارهای آماری متصل کنید و جهت ارتباط مستقیم با مخاطبان خود افزایش نرخ تبدیل ابزارک چت آنلاین رایچت را به لندینگ پیج خود اضافه کنید. در مرحله آخر لندینگ پیج خود در آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین بسازید و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج خود در هر آدرسی که دوست دارید بارگذاری و استفاده کنید.
تفاوت لندین با سایر سایت سازها چیست؟
هنگامی که شما کمپینی راه اندازی می‌کنید بجای اینکه مخاطبان را در صفحه اصلی خود فرود بیاورید در صفحه ای فرود می‌آورید که کاربر عمل مورد انتظار شما (CTA) را انجام بدهد. در سایت ساز و فروشگاه سازها ساختار آنها براساس یک لندینگ پیج استاندارد ساخته نشده است. اما در لندین تمامی سکشن‌ها متناسب با ساختار یک لندینگ پیج و هدف انتخابی شما ساخته شده است تا تمرکز کاربر بر روی انجام عمل مورد انتظار باشد و در نتیجه نرخ تبدیل شما را افزایش دهد تا مخاطبان بیشتری تبدیل به مشتری شما شوند.

برخی از امکانات لندین

قابلیت اتصال به دامنه

با اسکریپت اتصال لندین می‌توانید لندینگ پیج خود را به آسانی به آدرس دلخواه خود متصل کنید. کافیست اسکریپت را کپی کنید در قالب یک فایل با پسوند html در آدرس و صفحه مورد نظر خود آپلودکنید تا به سرورهای لندین متصل شود و لندینگ پیج شما بر روی آدرس دلخواه شما بارگزاری شود.

شخصی سازی در چارچوب استاندارد

با توجه به اهدافی که برای لندینگ پیج خود دارید می‌توانید با مدل‌های مختلف سکشن‌های آماده را در چارچوبی شفاف و استاندارد شخصی سازی کنید تا بتوانید یک لندینگ پیج استاندارد داشته باشید تا کاربران تعامل بیشتری با لندینگ پیج شما داشته باشند و نرخ تبدیل افزایش یابد.

مدیریت لیدهای جمع‌آوری شده

در صورتی که هدف اصلی شما در لندینگ پیج جمع آوری لید (Leads) باشد و سکشن جمع‌آوری لید را به لندینگ پیج خود اضافه کنید، می‌توانید در قسمت مدیریت لیدها، اطلاعاتی که از کاربر درخواست کرده بودید را مشاهده کنید و از آن فایل خروجی دریافت کنید.

اتصال به سایر سرویس‌ها

می‌توانید لندینگ پیج خود را به سایر سرویس‌های مکمل متصل کنید. با آمار و تحلیل های سایر سرویس ها رفتار کاربران را مانیتور کنید و یا با مشتریان خود با اتصال به سرویس چت آنلاین در ارتباط باشید. تا بتوانید در مجموع نرخ تبدیل لندینگ پیج خود را افزایش دهید.

هویت بصری آماده

در لندین متناسب با موضوع لندینگ پیج شما پکیج‌های تصویرسازی آماده و به همراه مجموعه آیکون استاندارد قرارداده شده است. تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان لندینگ پیجی با هویت بصری کاربر پسند بسازید.

میزبانی زیرساخت فنی

هر لندینگ پیج بر بستر زیرساخت لندین میزبانی می‌شود. این باعث می‌شود فشار ترافیک ورودی لندینگ پیج بر منابع زیرساختی سایت اصلی شما فشاری وارد نکند و در نتیجه عملکرد شما با مشکل مواجه نشود.
با لندین لندینگ پیج حرفه ای بساز و و کلیک‌های بیشتری رو به مشتری تبدیل کن!
سرویس حرفه‌ای برای ساخت و مدیریت لندینگ پیج شما بدون دانش فنی و هدر رفت زمان
۱۴ روز بصورت رایگان از لندین استفاده کنید.
Landin.ir

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *