فراخوان نرم افزارهای موبایل برای حضور در رقابتهای بین المللی WSA

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۹

وبنا – تولید کنندگان محتوای الکترونیکی و سایتهای ویژه گوشیهای تلفن همراه حداکثر تا پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه برای ارسال آثار خود به نخستین دوره رقابتهای WSA-mobile ایران فرصت دارند.

دبیر همایش و رقابتهای دستاوردهای رایانه‌ای ایران با بیان این مطلب افزود: ایران به جشنواره جهانی WSA-Mobile پیوسته و در نتیجه امکان شرکت تمام آثار موبایل ایرانی حتی به زبان فارسی فراهم شده است. پس از داوری مقدماتی در نمایندگی WSA در ایران، آثار برتر به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به رقابت‌های جهانی دستاوردهای رایانه‌ای فرستاده می‌شود تا با نمایندگان ۱۶۸ کشور جهان رقابت کنند.

احسان ریاضی اصفهانی ادامه داد: جشنواره جهانی WSA-Mobile، زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود که مکمل رقابتهای WSA و WSYA است که پیش از این شاهد افتخارات آثار ایرانی در آنها بوده ایم.

مهندس ریاضی بخش مهمی از ارزش آفرینی این رقابتها برای شرکت کنندگان ایرانی را در در شناخت بهتر دنیا از توانمندی‌های کشور و شرکتهای برگزیده و به دنبال آن افزایش کارآفرینی، صادرات نرم افزاری و موفقیت بیشتر شرکت‌ها و متخصصان ایرانی در ارایه دستاوردهای رایانه‌ای بین‌المللی دانست.

وی ضمن دعوت از تمام تولید کنندگان و صاحبان آثار رایانه ای و اینترنتی موبایل به ویژه شرکتهای خصوصی جهت حضور در این رقابتها اظهار امیدواری کرد که با وجود فرصت بسیار محدودی که برای شرکت آثار در رقابتهای جهانی باقیست شاهد آثار ارزنده ای به عنوان نمایندگان شایسته ایران باشیم.

ریاضی اظهار داشت: جشنواره جهانی دارای هشت شاخه است که موضوعات متنوعی را از موضوعات فرهنگی و گردشگری تا سرگرمی و تجاری در بر می گیرد. برای حضور در این دوره رقابتهای بین المللی، اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند با دریافت فرم از سایت http://www.wsa.ir و مطالعه شرایط شرکت در این رقابتها حداکثر تا بیست و یکم مرداد ماه اقدام فرمایند. 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *